Komi creste vanzarile de filme Konica Minolta

BUCURESTI - 19 august 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

United Communications a demarat in luna iulie 2005, pentru Photo Trade Romania Ltd, unic distribuitor autorizat al filmelor foto Konica Minolta in Romania, campania „Vara asta Komi vine cu tine!”. Komi, personajul central al campaniei, este o animatie a pachetului promotional. Komi isi face vacanta alaturi de prietenii sai din Romania si, ca orice japonez, face fotografii peste tot.

Komi creste vanzarile de filme Konica Minolta

Campania din vara acestui an este o continuare a unui program inceput in 2004 care a adus Konica Minolta pe primul loc in vinzarile de filme foto din Romania. Cu acest program, United Communications a intrat in finala de la Effie Awards 2005, sectiunea promotii.
Pe toata durata campaniei, 1 iulie – 30 septembrie 2005, sunt oferite spre vanzare pachete promotionale de tip blister continand 2 filme foto (1 buc. VX 200 de 36 pozitii + 1 buc. VX 100 de 36 pozitii gratis).
Campania media a promotiei cuprinde: afisaj in interiorul vagoanelor de metrou, in interiorul autobuzelor (Bucuresti, Iasi, Bacau, Craiova si Cluj), actiuni de distribuire de fluturasi in cele mai mari orase din tara, precum si o gama larga de materiale promotionale amplasate la punctele de vanzare (postere, fluturasi, display-uri, wobblere). United Communications a realizat si o campanie radio, cu spoturi difuzate in reteaua nationala Kiss Fm.
“Pe o piata amenintata din ce in ce mai mult de tehnologia digitala, Konica Minolta a hotarat sa investeasca, in continuare, in traditionalul film foto. Chiar daca inregistram cresteri semnificative ale vanzarilor de camere digitale, in acest an, comparativ cu anii precedenti, raportul analog/digital este inca favorabil segmentului analog. Rata de inlocuire a aparatelor foto analogice cu cele digitale nu a atins inca pragul critic estimat de noi. De aceea, am hotarat sa prelungim “durata de viata” a deja binecunoscutului pachet promotional “KOMI” si sa investim in promovarea acestuia si in anul 2005. Cererea continua a acestui produs, ne indreptateste sa estimam si pentru acest an o crestere a vanzarilor de filme foto Konica Minolta la aproximativ 2.5 milioane unitati”, a declarat Radu Curocikin, Brand Manager Photo Trade Romania.
„Am creat personajul KOMI pentru a intari pozitionarea marcii japoneze – consumatorul roman fiind foarte sensibil la provenienta produselor atunci cand este vorba de tehnologie si electrocasnice” a afirmat Dan Cirstea, Managing Partner United Communications. „KOMI a fost o parte importanta a strategiei de comunicare a marcii Konica Minolta, piata filmelor foto fiind dispusa sa renunte la liderii traditionali atunci cand i se fac propuneri creative si comerciale interesante”.
Din partea echipei United Commnuncations, la realizarea campaniei au contribuit: Tudor Jelescu – Creative Director, Claudia Cioc – Group Account Manager si Vasile Paulon - Copywriter.

Despre united

United Communications este o agentie de publicitate full-service si independenta, care activeaza pe piata de publicitate din Romania din anul 2000. Printre clientii agentiei United Communications se numara: Medicover, Jacuzzi, Konica Minolta (Photo Trade Romania), Sindan, Aedificia, F. Hoffmann La Roche, Marriott, International House.


Silvia Nemes
PR Account Manager

silvia.nemes@unitedcom.org

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/united/komi-creste-vanzarile-de-filme-konica-minolta