Employer branding: cele mai bune investiții pentru reputația organizației tale

BUCURESTI - 5 ianuarie 2022

Comunicat tip General in Afaceri

Employer branding-ul sau felul în care îți construiești brandul de angajator este unul dintre cele mai importante elemente pentru atragerea și menținerea talentelor într-o companie. În momentul în care conduci o organizație ce și-a construit un brand de angajator puternic, vei atrage mai ușor candidații potriviți și îți vei putea păstra mai ușor oamenii de valoare în interiorul business-ului. Concurența este acerbă între companiile de top, iar strategia de employer branding a fiecăreia este esențială. Există câteva componente cheie ce te pot diferenția. Iată despre ce vei afla în articolul următor:

Employer branding: cele mai bune investiții pentru reputația organizației tale

Employer branding: cele mai bune investiții pentru reputația organizației tale

- Investiții în birouri pentru a construi o bună reputație a organizației tale

- Cum te ajută employer branding-ul

- Strategii de implementare employer branding

Investiții în birouri pentru a construi o bună reputație a organizației tale

Employer branding-ul este esențial în momente de criză, cum este și contextul actual, provocat de pandemie. Când vine vorba de brandul de angajator, trebuie pornit de la premisa că atât angajații, cât și candidații de top nu se așteaptă doar la un salariu bun și plătit la timp, ci pun preț și pe alte tipuri de beneficii. Cu toții își doresc să activeze în cadrul unei organizații sigure, care este interesată și de starea lor de bine și care știe cum să le ofere echilibrul între viața personală și cea profesională. În ultimii doi ani, munca remote și cea hibridă au crescut în popularitate. În aceste condiții, employer branding-ul a devenit și mai important. Măsurile de siguranță de la locul de muncă sunt sau ar trebui să fie printre principalele tale preocupări. Revenirea angajaților la birou, chiar și pentru câteva zile pe săptămână, are nenumărate avantaje, de la eficientizarea activității până la o mai bună motivație a acestora. 

Există, însă, marea provocare ridicată de temerile angajaților de a se întoarce fizic la activitățile de la locul de muncă. În acest scop, a fost dezvoltat IMMUNE Building Standard™, o soluție inovatoare pentru clădirile de birouri, bazată pe sistemul Healthy by Design®. Certificarea IMMUNE™ se obține prin implementarea unei rețele de dispozitive, tehnologii, echipamente de specialitate, personal dedicat și facilități noi, ce au ca unic scop crearea unor spații sănătoase pentru angajați. Certificarea imunității clădirilor ar trebui să facă parte din strategia de employer branding a oricărei companii.

AICI GASESTI TOATE INFORMATIILE DESPRE IMMUNE Building Standard™

Cum te ajută employer branding-ul

Employer branding-ul sau brandul de angajator reprezintă reputația organizației tale pe piața muncii și percepția angajaților sau a viitorilor angajați despre mediul de lucru. Cu cât povestea companiei este mai convingătoare, cu atât vei avea șanse mai mari de a atrage talente de top și de a-ți menține aproape oamenii cheie. 

Cu cât brandul tău de angajator este mai puternic, cu atât te va ajuta să îți consolidezi imaginea și să le oferi mai multă siguranță candidaților. E de la sine înțeles că angajații vor aplica cu precădere la joburi în companii cu reputație bună. De asemenea, employer branding-ul te va ajuta să-ți reduci și costurile de angajare. 

Descopera detalii despre misiunea IMMUNE™

Strategii de implementare employer branding

Așadar, employer branding-ul poate fi echivalent atât cu renumele, cât și cu siguranța oferită de organizație. Cu cât strategia este mai bine pusă la punct, cu atât poți atrage mai ușor tinerele talente. Pentru a crea strategii de employer branding de succes, trebuie bifate câteva puncte cheie: 

- Dezvăluie valorile și cultura organizației din start. E primul pas pe care orice companie îl are de făcut în procesul de recrutare. Vocea brandului va fi inclusă în descrierea job-ului și va fi folosită pe parcursul întregii faze de angajare. 

- Oferă-le o experiență candidaților. În era digitală, employer branding-ul ar trebui să aducă experiențe captivante și personalizate, pentru a atrage tinerele talente. Acestea au rolul de a convinge potențialii candidați că vor ajunge în locul care li se potrivește. Gândește-te că tu ești în locul celui care aplică pentru un job în companie. Dacă îți va fi ușor să găsești informațiile despre posturile libere, înseamnă că ai făcut o treabă bună. În caz contrar, este un semn clar că experiența poate fi îmbunătățită.

- Angajații sunt ambasadorii tăi de brand. Ei sunt cei care definesc employer branding-ul. Experiențele lor de la locul de muncă pot atrage noi candidați valoroși.  

- Nu promite ceea ce nu poți oferi. Trebuie să te asiguri că organizația ta investește cu adevărat în tinerele talente și în starea lor de bine. În noua normalitate, în care se lucrează atât de acasă, cât și de la birou, implicarea angajaților este esențială. Caută întotdeauna cele mai bune metode de a le menține interesul ridicat și de a reuși să-i motivezi. 

Așadar, employer branding-ul este esențial pentru orice companie care vrea să se bazeze pe oameni valoroși și talentați. Cu cât strategiile și investițiile în acest segment sunt făcute mai bine, cu atât rezultatele vor fi pe măsură.