Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

BUCURESTI - 21 iunie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Sanatate, Turism, Retail, HR

“Mulţumim tuturor participanţilor şi partenerilor implicaţi în acest simpozion, a fost un eveniment care ne face să fim mândrii. Reunind oameni de valoare, împărtăşind fiecare din propria experinenţă, am ajuns încă de la prima ediţie a acestui simpozion să facem un pas important spre atingerea excelenţei în toate aspectele de business, dar cu precădere în cele legate de natura umană, de relaţionarea cu clienţii externi şi interni. Trebuie să aducem clientul la adevărata lui valoare, prin urmare vă aşteptăm, cu acelaşi entuziasm, la ediţia viitoare a simpozionului “Management for Customer Service Excellence” care va avea loc la Bucureşti în luna Noiembrie a.c., iar în plus pregătim din toamnă evenimente similar şi în ţară.” concluziona Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager VBS – Business Solutions, organizatorul acestor evenimente.

Un prim pas spre excelenţă în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence”

Joi 14 Iunie 2012 s-au reunit la Capital Plaza opt speakeri de seamă şi un public de excepţie în cadrul primei ediţii a simpozionului “Management for Customer Service Excellence”, eveniment organizat de VBS – Business Solutions.

“Orice afacere este dependentă de satisfacţia resimţită de către clienţii săi, deoarece aceştia sunt coloana vertebrală a activităţii sale, fără de care nu ar putea să îşi menţină profitabilitatea pe piaţă. Oferirea unui serviciu excepţional ce duce necontenit la câştigarea clientului pe termen lung, continuă adesea dincolo de onorarea nevoile directe şi se bazează tot mai mult pe amabilitate, consiliere, încredere şi empatie. Fără acest parteneriat profitabil pe termen lung, considerăm că vom asista în continuare la încercări eşuate de loializare din partea multor jucători din piaţă.” relata Cosmina Voichiţa Meseşan, managerul VBS - Business Solutions şi gazda acestui eveniment.

“Mă bucur că am putut împărtăşi din experienţa Dent Estet a relaţiei cu clienţii din domeniul medical, sector unde excelenţa în servicii este absolut vitală. La rândul meu, cu ocazia participării la acest simpozion, am aflat idei noi, inedite, pe care abia aştept sa le aplicăm în centrele noastre dentare.” relata Diana Matache, directorul de dezvoltare al clinicilor Dent Estet, unul din sponsorii principali ai evenimentului.

Adelina Cârstea, fondatorul Share Experience, ne sfatuieşte că dacă dorim să cream şi să menţinem o relaţie avantajoasă, pe termen lung cu clienţii, să alocăm timp, atenţie şi profesionalism atingerii acestui deziderat. ”Diferenţa între succesul unei afaceri şi falimentul ei nu ţine neapărat de produsul sau preţul serviciului pe care îl oferă o firmă, ci de transferul de încredere care se realizează între oamenii din spatele acelor afaceri. Cu siguranţă NU ne adresăm celor ce aşteaptă mereu ca altii să le rezolve problemele, celor ce preferă să intre în polemici nesfârşite fară nici un rezultat pozitiv, celor ce consideră ca ştiu destul, celor ce cred că această criză economica e ca o ploaie de vară şi  dupa grindină,  soarele va răsări singur. Tuturor celorlalţi, iată ce le propunem: Drumul spre excelenţă pleacă de la dorinţa fiecăruia de a deveni mai bun.” declară Adelina Cârstea.

“Pentru a ajunge la nivelul unde suntem, am investit în oamenii noştri, i-am format şi am fost noi înşine mereu deschişi la schimbare. Biletele de avion ne-au dat şansa de a lucra cu oameni de excepţie, de la care am învăţat să fim profesionişti. E practic o înţelegere între noi şi clienţii noştri: noi nu existăm fără ei, ei călătoresc în siguranţă cu noi. Mare bucurie şi deosebită onoare mi-a făcut particparea la acest eveniment!” menţiona Florin Bărhălescu, manager Icar Tours şi vicepreşedintele Asociaţiei Patronale a Turismului Ieşean.

TESTIMONIALE:

“M-am bucurat să găsesc la acest simpozion atâtea persoane tinere, majoritatea implicate profesional - cu seriozitate şi interes -  în problemele relaţiei cu clientul. S-a văzut că aţi muncit enorm şi chiar cu pasiune pentru a obţine acest rezultat care vă onorează. M-am bucurat să constat că avţi o echipă şi un leadership "la înălţime"! Pe scurt - FELICITĂRI!”  menţiona Prof. univ. dr. ing. Nicolae George Drăgulănescu

“Teme interesante, idei noi, oameni deschişi, dinamici şi dornici să schimbe lucrurile în bine. O ocazie excelentă de a face schimb de experienţă cu oameni care, ca şi mine, caută să atingă excelenţa în ceea ce fac. Cred că ar trebui organizate mai des astfel de evenimente. Aștept cu interes urmatorul simpozion organizat de VBS.” relata Oana Chivu, general manager Dolphin Management

“Simpozionul a fost dinamic, intearactiv şi focusat pe cei mai importanţi oameni din business-ul nostru - CLIENŢII. Ce am învăţat? Foarte multe. Deşi online câştigă zi de zi teren, când vorbim de excelenţă, ne referim la offline. Atunci când un client imi va cere discount, voi asculta sfatul D-nei Adelina şi am să îi ofer în primul rând extra valoare şi atenţie. Trebuie să învăţ să-mi I.A.S.A. (acronim folosit de Cristian Fertea). Şi nu în ultimul rând, să nu uit să monitorizez tot timpul nivelul de satisfacţie al clientului, aşa cum ne încuraja d-şoara Voichiţa.” Spunea Lavinia Andronache - Mastermind Communications

“Eu îţi mulţumesc foarte mult pentru invitaţie şi încă o dată felicitări ţie şi vorbitorilor. A fost un eveniment extrem de util şi interesant şi mi-a făcut plăcere să întâlnesc profesionişti preocupaţi de excelenţă.” spunea Aurelia Munteanu, Programme director Investors in People Romania        

“Doresc să felicit organizatorii pentru acest simpozion. A fost o plăcere să vă cunosc pe toţi, sper să vă mai întâlnesc în cadrul unor evenimente asemănatoare.” - Oana Ilaş, Regional Account Manager REGUS International.

“Mi-a făcut plăcere să particip la acest eveniment interesant şi foarte util, unde am cunoscut oameni a căror experienţă mă poate îndruma spre excelenţă. Vreau să mulţumesc atât organizatorilor pentru invitaţie, cât şi vorbitorilor pentru subiectele abordate.” spunea Mario Ghiţă, Business solution consultant Misoft Systems.

“Mi-a făcut multă plăcere să vă cunosc pe toţi, şi vă multumesc pentru tot ce am reuşit să învăţ de la voi, prin contribuţiile avute pe parcursul zilei.” relata Vlad Dutescu, Managing Partner Sandler Training Romania.

Felicitări pentru simpozion. A fost o plăcere să cunosc într-o singură zi atâtea persoane care au "ceva de spus". Aştept următorul simpozion la care voi participa negreşit.” menţiona Brânduşa Gavriluc, Site manager Aristo Property Management, membru Customer Service Excellence Club.

Organizator:       VBS – Business Solutions

Speakeri:                    

Cosmina Voichiţa Meseşan – VBS Business Solutions

Adelina Cârstea – Share Experience

Diana Matache – Dent Estet

Florin Barhalescu – Icar Tours

Ovidiu Atanasiu –  Accelera Business Strategy

Cristian Cârstoiu – Audiosfera

Vlad Dutescu – Sandler Training Romania

Cristian Fertea – Academia Succesului

Sponsori:                  

Dent Estet, Accelera Business Strategy, Lista Firme

Parteneri media:        

Hot News, Wall-Street, Horeca, CommunicatedePresa

Manager.ro, Marketing Portal, Calendar Evenimente

Alţi colaboratori:        

Acumen Integrat,

Asociatia TEN – Tourism Experts Network,

Dolphin Management, Corporate Image.      

 

Pentru mai multe detalii vizitaţi

www.solutiideafaceri.ro   

www.fidelizareclienti.blogspot.com

Sau puteţi contacta organizatorii acestor evenimente, VBS – Business Solutions la:

Tel: 0725 – 92 86 00 / 0751 – 09 00 12 

E-mail: evenimente@solutiideafaceri.ro

Despre VBS Client Research Consulting

Compania înfiinţată în 2004 de către Meseşan Cosmina Voichiţa, experienţă internaţională în Mystery Shopping şi Customer Care (Los Angeles - California, USA, 2005 – 2008); Specializare în Cercetări de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America; Membru ESOMAR 2008 - 2009 (European Society for Opinion and Marketing Research); Economist licenţiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA) – Bachelor of Arts in Economics (equivalency IERF ,USA); Formator Autorizat – Certificat EuroPass (engleză & franceză); Membru fondator al asociaţiei TEN, Tourism Experts Network şi autoarea primului Ghid de instruire de Mystery Shopper din România – “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”.

Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vbs-client-research-consulting/un-prim-pas-spre-excelen-n-cadrul-simpozionului-management-for-customer-service-excellence