Premiera pe piata hoteliera romaneasca: prezentarea conceptului ESQ Award

BUCURESTI - 25 septembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Turism

Pentru prima data in Romania in cadrul evenimentului Mystery Shopping Days, care va avea loc intre 27 si 28 septemebrie la Hotel Novotel, va fi prezentat conceptul ESQ Award - Premiile Calitatii in Servicii Hoteliere si Restaurante.

Prezentarea va fi sustinuta de catre Veronica Boxberg Karlsson din Suedia, a carei firma - Better Business Worldwide este detinatoarea drepturilor de organizare a ESQ (European Service Quality) Award si SSQ (Scandinavian Service Quality) Award. Participantii vor afla cum functioneaza proiectul in tarile unde este deja implementat si cum putem beneficia de acesta in tara noastra. Vom afla ce standarde trebuie indeplinite pentru a putea intra in program si ce beneficii aduce participarea in cadrul acestuia. Acest program este acreditat de institutii reputate precum HOTREC, The Smiling Report si programul the Turist-in-Europe.

Veronica este unul dintre expertii de clasa mondiala ai domeniilor de Servicii Clienti si Mystery Shopping. In 1995, ea a infiintat Better Business Worldwide, companie ce ofera servicii de Mystery Shopping si Consultanta in Servicii la nivel mondial. Compania Veronicai a primit numeroase premii si nominalizari, fiind una dintre firmele cu cea mai mare ascensiune in Europa de Vest, in clasa ei de marime. Totodata, Veronica este fondator al Asociatiei Europene de Mystery Shopping, autor a mai multor carti best-seller despre mystery shopping si managementul performantei, devenite referinte mondiale.

Evenimentul Mystery Shopping Days este organizat de grupul de firme theCONSULTANTS care activeaza din 2005 in Romania, sprijinind firmele active aici sa obtina rezultate mai bune, printr-un management performantei angajatilor directionat si eficace. Serviciile de baza oferite de theCONSULTANTS inlclud, sub forma personalizata pentru fiecare client: analiza situatiei actuale interne si externe, planificarea schimbarii pozitive impreuna cu clientul si sprijin efectiv pentru implementare, pana la succes. Paleta de unelte include: chestionare online, interviuri individuale, training, coaching individual si de grup, counseling, cercetare de piata, cercetare de customer experience si mystery shopping.Trei firme sustin de la inceput activitatea grupului (SHOPPERS, SALESMEN si POWERLINK) si de curand s-a adaugat a patra, LOVE BRANDS.

Detalii: http://mysteryshoppingdays.ro/program/ziua-1-european-service-quality-award.html 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/verbio/premiera-pe-piata-hoteliera-romaneasca-prezentarea-conceptului-esq-award