Peste 18.000 sticle de vin , vandute de VINEXPERT in perioada noiembrie-decembrie 2008

BUCURESTI - 10 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

In noiembrie si decembrie 2008, VINEXPERT a vandut 18.119 sticle de vin, inregistrand o cifra de afaceri de aproape 20 de miliarde de lei vechi in cele doua luni. Vinurile din categoria super-premium au fost cele mai cautate, iar – pe langa acestea – clientii VINEXPERT au mai cumparat sampanie si delicatesuri: foie gras, trufe, terine, branzeturi, uleiuri de masline sau ciocolata pentru vin. Valoarea medie per comanda a fost de 12.000 RON in cazul segmentului corporate si de 850 RON in cazul persoanelor fizice. Cea mai mare valoare a unei cumparaturi s-a ridicat la aprox. 20.000 Euro.

Vinurile romanesti exclusiviste, care nu se gasesc in supermarket-uri, au fost la mare cautare. De asemenea, s-au vandut “clasicele” din Franta, dar si vinurile “exotice” scumpe din Lumea Noua – potrivit oficialilor VINEXPERT. “In 2008 a crescut foarte mult volumul vinurilor premium cumparate pentru a fi consumate si nu neaparat pentru a fi facute cadou, semn ca avem de-a face cu o maturizare a pietei, cu un consum care se aseaza si pe palierul superior. Era si timpul, avand in vedere defazajul tiparului de consum pentru vin. Daca iti cauti pantofi sau lenjerie intima in magazinele de specialitate, de ce sa iti iei vinul din marile suprafete de retail? Spre deosebire de celelalte produse purtate “pe afara”, vinul ajunge in corpul nostru” spune Catalin Paduraru, director general VINEXPERT.

Chiar daca din totalul de vanzari inregistrat de VINEXPERT in perioada noiembrie-decembrie 2008, aproape 60% au insemnat vanzari catre segmentul business (corporate), este vizibila tendinta clientilor persoane fizice de a achizitiona vinuri premium pentru consum. Astfel, cele mai vandute vinuri sunt brand-uri recunoscute ca fiind high class, cum ar fi: Cattier, Guigal, Pol Roger, DAVINO, Carl Reh, Stirbey.

Potrivit VINEXPERT, odata cu dezvoltarea palierului de consumatori orientati catre produsele premium, este vizibila si tendinta tot mai accentuata a acestora de a cumpara online. “Din ce in ce mai multi clienti comanda prin intermediul site-ului nostru – eVinoteca.ro sau cel putin consulta oferta noastra, mai intai, online. Din punctul meu de vedere, este un pas firesc de evolutie: cumperi un vin bun, pe care nu il gasesti in supermarket-uri, si alegi cea mai comoda modalitate de a-l achizitiona. Ne incurajam clientii care nu pot ajunge la noi sa comande online si credem, cu tarie, ca viitorul se afla si pe Internet”, declara Catalin Paduraru.

eVinoteca.ro, magazinul online al VINEXPERT, ofera iubitorilor de vin o gama larga de bauturi deosebite, precum si accesorii sau produse speciale care insotesc un vin bun (pahare Riedel, ustensile Pulltex si VacuVin, handcraft Etain&Prestige) si, bineinteles, idei de cadouri. Mai mult decat atat, divizia online a VINEXPERT isi propune sa se implice activ in ajutarea copiilor supradotati dar care nu dispun de resurse financiare, prin directionarea unor sume de bani din vanzari catre acestia. De asemenea, eVinoteca.ro se implica in gasirea de solutii si sprijinirea companiilor care sunt interesate de largirea spatiilor verzi din Romania.

Despre VINEXPERT

In 2009, VINEXPERT sarbatoreste 10 ani de existenta ca formator al pietei vinurilor premium din Romania.
Lavinia Vacariu
Marketing Assistant
Mobile: 0756.03.00.33

marketing@vinexpert.info

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vinexpert1/peste-18-000-sticle-de-vin-vandute-de-vinexpert-in-perioada-noiembrie-decembrie-2008