Violet creeaza pentru Pom-Bar!

BUCURESTI - 22 septembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Incepand din acesta vara, odata cu startul campaniilor de comunicare pe brand, creatia pe contul Pom-Bar a fost incredintata agentiei de publicitate full service Violet Advertising.

"Este o colaborare prin care am inceput sa construim brand-ul si in Romania. Cu Violet totul decurge foarte usor, inteligent, vesel, parca asortat cu valorile brand-ului pe care incepem sa il crestem impreuna " declara Geanina Babiceanu (Marketing Manager).

Dupa perioada fireasca de intrare pe piata romaneasca, Pom Bar a inceput sa comunice prin campanii de imagine si promotii speciale adresate copiilor.

Prima promotie Pom Bar Yo-Yo, inceputa in luna august, are un mecanism pe cat de simplu si pe atat de atractiv pentru target.
Sub conceptul "Ursuletii saritori" si avand ca headline "Dintr-o singura miscare, Pom Bar sare cel mai tare!", spotul TV a invitat toti copiii sa cumpere pungile de Pom-Bar cu banda promotionala si sa colectioneze cele 6 yoyo vesel colorate. In aceasta campanie a fost difuzat un mix de doua spoturi - spot de imagine (30 sec) si spot de promotie (10 sec)- pe canalul Jetix si in programele diminetilor de weekend dedicate copiilor, la Pro TV.

Urmeaza inca o promotie, la fel de atractiva, la care se lucreaza deja full time.
"Este foarte simplu. Ne dorim sa crestem indicatorii de brand, vrem ca Pom-Bar sa-si cuceresaca popularitatea si in randul copiilor din Romania. Este un plan pe termen lung, care va avea nevoie de sustinere insistenta", ne spune Carmen Sterian, Client Service Director Violet.

Pom Bar este un brand international al companiei Intersnack, dedicat copiilor. O marca de succes in segmentul snacks-urilor sarate pentru copii. Brandul se bucura de cote de piata semnificative in segmentul snacks-urilor pentru copii si de notorietate ridicata pe pietele din Germania, Marea Britanie, Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Slovenia.

In Romania, gama Pom Bar se gaseste in 3 variante de arome extrem de atractive pentru copii: original (sare), cascaval si ketchup, respectiv in gramaje de 40g si 65g.

Despre Violet Advertising SRL

Echipa Intersnack Romania care aproba aceste campanii este formata din: Geanina Babiceanu (Marketing Manager), Nicolete Ene (Junior Brand Manager), iar echipa Violet care propune ideile campaniilor este formata din Carmen Sterian (Client Service Director), Raluca Moraru (Group Account Manager), Cristina Lambru (copywriter), Ioana Ciubucciu (art).

Violet Advertising SRL
madalina@violet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/violet-advertising-srl/violet-creeaza-pentru-pom-bar