Vincon si Violet au decis: 'Totul incepe de la un vin bun'

BUCURESTI - 7 februarie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

...inclusiv ideea care sta la baza spotului TV pentru 7 Pacate

Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate, vin care a fost introdus in piata de catre compania producatoare la sfarsitul anului trecut.

7 Pacate este o gama noua de vinuri proaspete, seci si demiseci si toate din anul de recolta 2004, formata din soiuri noi ca Aligote si Zghihara de Husi, Feteasca Regala si un cupaj de Cabernet Sauvignon cu Merlot. 7 Pacate a fost creata ca gama complementara brandului Vita Romaneasca, care grupeaza vinuri demidulci si dulci.

Numele si identiatea vizuala ale acestui produs au fost realizate tot de Violet si alese dupa un indelung proces de testare interna. Sub sloganul 'Totul incepe de la un vin bun', 7 Pacate reprezinta ispita, seductia, pacatul primordial. Tanjesti dupa o savoare irezistibila. Vrei sa te lasi sedus. Visezi la fructul oprit si cazi prada ispitei celor „7 pacate”.

In constructia brandului s-a plecat de la pozitionarea produsului in categoria upper mainstream, avand o adresabilitate larga, valorile brandului fiind date de caracteristicile consumatorului vizat: preocupare pentru viata de zi cu zi, camaraderie intre sexe, umor sanatos si accesibil, valori simple si clare.

Pornind de la strategia de brand, spotul TV de lansare se bazeaza pe un scenariu descriptiv, coerent, simplu si accesibil. „Ca sa lansezi un brand pe piata iti trebuie o idee puternica, acel vino-ncoa, care sa-si faca loc printre celelalte produse. Noi aveam de comunicat un vin care pornea deja de la un nume foarte ofertant: 7 Pacate. Din acest punct a inceput cautarea noastra. Cum ar fi ca solutia sa fi venit intr-o duminica seara, intr-o piata, starnita de Frank Sinatra care era ascultat la maximum intr-o masina? Logic. Ilogic ar fi sa ne fi pus intrebarea: lumea a inceput de la un mar sau de la vin? Atunci pomul cunoasterii, marul, Adam, Eva? Ce ar face sarpele? Bineinteles. Ar canta 'Strangers in the night', de pe o scena special amenajata, la coada lui microfon. In concluzie am cautat sa comunicam brandul cat mai aproape de starea pe care ti-o da un vin si cat mai aproape de sugestia pe care ti-ar trasmite-o denumirea neobisnuita a vinului”, explica Irina Bara, Copywriter Violet.

'Vincon Vrancea doreste sa construiasca un nou brand, pentru segmentul upper mainstream, care sa ajunga la performantele notabile ale brandului Beciul Domnesc. Prin prisma proiectelor anterioare si a rezultatelor excelente obtinute in urma campaniilor derulate pentru alte branduri ale companiei, afirm in continuare ca avem mare incredere in acest proiect si credem ca lansarea acestui produs sustinuta de spotul TV realizat de Violet se va dovedi un succes', spune Dan Ghejan, Director Marketing si Vanzari Vincon.

Echipa care a lucrat la producerea acestui spot este formata din: Dan Ghejan - Director Marketing si Vanzari Vincon Vrancea; Dragos Cazan - Director Creatie Violet, Irina Bara - Copywriter Violet, Liviu Drangu - Art Director Violet, Dan Cretu - Account Director Violet, Magda Schnell - Account Manager Violet, Eduardo Vasques - Regizor, Jordi Rexach - DOP, iar casa de productie care a derulat proiectul a fost Tandem Film, reprezentata de directorii de productie Razvan Angelescu si Monica Duta.

Despre Violet Advertising

Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset, Intersnack, Gorenje, Euromedia, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer si altii.


Madalina Mercare
PR & BTL Manager
madalina@violet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/violet-advertising/vincon-si-violet-au-decis-totul-incepe-de-la-un-vin-bun