Bigotti a lansat campania "Il vero stile. La storia della camicia bianca"

BUCURESTI - 6 aprilie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle

Ieri, 5 aprilie 2012, Bigotti, producătorul de vestimentație premium pentru bărbați, a demarat în rețeaua sa de magazine, campania cu mesajul “La storia della camicia bianca.", proiect dedicat cămășii albe.

Bigotti a lansat campania

Bigotti consideră că acest icon vestimentar merită, prin tradiția și importanța pe care o are în garderoba masculină, un eveniment al său, urmat de existența în rețeaua proprie a unui program, care presupune oferirea către clienți a unui număr impresionant de modele de cămăși albe.

Cămașa albă constituie pentru bărbaţi ceea ce „little black dress” este pentru femei, adică un „must have”. Povestea cămășii albe, spusă de Bigotti, reprezintă povestea bărbatului, care știe să aleagă de fiecare dată cele mai potrivite haine, indiferent de semnificația momentului.

Prin aducerea cămășii albe în atenția publicului, este continuată direcția de comunicare, prin care este evidențiată eleganța stilului italian și calitatea țesăturilor Bigotti. Acest proiect vine să confirme în cel mai natural mod posibil, valorile ținutelor care poartă semnătura Bigotti: rafinament, simplitate, calitate, distincție, rigoare, relaxare.

Derulată pe o perioadă de două luni, în magazinele Bigotti din România, campania constă în oferirea unei cravate negre, la achiziționarea oricărei camași albe, dar oferă și șansa clienților de a câștiga un Fiat 500 Bigotti Special Edition, prin participarea la tombola organizată cu această ocazie.

Tot ca parte a acestei campanii, Bigotti lansează un ghid de stil masculin, conceput sub forma unei serii cu mai multe episoade, care are ca obiectiv  promovarea unei imagini impecabile, printr-o ținută vestimentară corectă, ce poate fi obținută prin respectarea valorilor calității și eleganței, accentuând astfel puterea ținutei masculine.