Pasiune pentru bucătarie la GoodWine, cu Alex Petricean, Bogdan Alexandrescu și Recaș!

BUCURESTI - 23 noiembrie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

De vineri până duminică, 23-25 noiembrie, la GoodWine, Târgul Internațional de Vinuri ce se desfășoară la Romexpo, Recaș vine în întâmpinarea clienților săi cu idei noi și sfaturi despre cum să asociezi vinul potrivit cu mâncarea potrivită.

Astfel că, Alex Petricean și Bogdan Alexandrescu, (concurenți) finaliști ai showului TV Masterchef, vor pregăti la standul Recaș, rețete unice pentru fiecare sortiment de vin: 1. pentru Sole Chardonnay: Cubuleț din carne de porc cu salvie, lămâie și ghimbir/ Piept de curcan cu pepene galben și cremă de alune de pădure; 2. pentru Sole Rose: Tartar de somon cu fructe de pădure/ File de ton în crustă de susan și chilli; iar pentru Solo Quinta: Creveți caramelizați pe pat de polenta cremoasă / Piept de rață cu chutney de ananas și 5 spices.

Alex Petricean, zis și D’Artagnan, și Bogdan Alexandrescu, Dexter, au avut șansa ca după terminarea show-ului Masterchef să fie cooptați în echipa lui Florin Dumitrescu, în restaurantul din București, unde este Chef. Cei doi au fost “mâinile ajutătoare” ale bucătarului șef, “furând ” astfel meserie.  Așa se face că, de curând, cei doi, împreună cu un alt asociat, vor deschide un restaurant select în “inima” Capitalei, acolo unde bucătarii vor pregăti rețete unice,  după bunul plac. Atât Alex, cât și Bogdan au gândit un restaurant de tip fusion care reinterpretează mâncarea românească și internațională prin viziunea celor doi. Bogdan și Alex au fost finaliști la show-ul culinar Masterchef și vor ca toată experiența dobândită acolo să o poată folosi în bucataria localului lor. „Autographe by Rococo” este rodul pasiunii lor pentru bucătarie și artă culinară.  Conceptul restaurantului este descris perfect de un singur cuvânt, "diferit" - de tot ceea ce există pe piața restaurantelor din România - fiind condus de motto-ul "Less is more". Ideea de bază în ceea ce privește stilul culinar abordat este cel de fusion cuisine cu influențe adânc înrădăcinate în bucătaria româneasca creativă. Noțiunea de ospitalitate va căpăta o nuanță mai accentuată ținând cont că ei vor fi bucătari, dar și cei care vor întâmpina cu căldura toți musafirii ce le vor călca pragul. Căldură, suflet, gust, energie, prestanță ar fi 5 dintre descrierile cu care s-ar  putea mândri.

Celor doi, li se va alătura Alexandru Răzvan, concurent Top Chef, și singurul român cu stagiu la renumitul Restaurant El Buli din Spania, care va face o demonstrație despre ce înseamnă combinația dintre vin și bucătaria moleculară, și cât de fascinantă poate fi aceasta pentru oricine își dorește să schimbe stilul de viață și să încerce ceva inovator. Bucătaria moleculară este acel tip de gătit care îmbină bucătaria obișnuită cu fizica și chimia, într-un proces menit să dea naștere la noi și inedite feluri de mâncare. Practic, prin procedee chimice, mâncarurilor li se schimbă textura - cartofii îi puteți mânca spumă, carnea poate fi jeleu, iar dulciurile pot fi efervescente.

La eveniment, Recaș va fi susținut de noul său partener pe vinuri import premium, Foss Marai, companie fondată de Luigi Biasiotto, recunoscută în Italia și în întreaga lume pentru calitatea vinurilor și eleganța pură a sticlelor, dar mai ales pentru marea pasiune de a produce vinul Prosecco Brut.

 

Despre Recaș: 

Recaș și-a început activitatea, la sfârșitul secolul XX, fiind o firmă româno-britanică, ce deține 700 hectare de teren cu plantație de vie de înaltă calitate. Calitatea pentru orice vin începe din vii, din acest motiv investițiile lor au fost îndreptate către producția strugurilor de o calitate excepțională, care exprimă unicitatea condițiilor naturale ale zonei, atât climatic cât și ca sol, fiind ideale pentru o gamă diversă de soiuri de struguri nobili. Angajamentul Recaș pentru calitate este continuat în cramă, unde investițiile semnificative și susținute au ca rezultat folosirea de utilaje de ultimă generație, concepute să asigure calitatea maximă în prelucrarea strugurilor. Oenologul lor - Hartley Smithers, din Australia, a lucrat cu grijă, timp de 5 ani, împreună cu echipa Recaș de vinificatori. Prelucrarea strugurilor și a vinului este făcută cu intervenție mecanică scăzută - pentru păstrarea calității și totodată pentru a minimiza impactul asupra mediului înconjurător, iar întregul proces de management al calității este atent monitorizat și documentat.

Despre VIOLET

Violet Advertising este o agenţie de publicitate full service, înfiinţată în anul 2001, cu acţionariat 100% românesc. Clienţii agenţiei sunt: Cinema City, Cramele Recaş, Dole, Gardena, Kauf.ro, Mapei România, Maxbet, Real Hypermarket, Springtime şi alţii.