Pavel Stratan și Andreea Preda au primit 4000 de Euro de la Cramele Recaș

BUCURESTI - 10 decembrie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Cramele Recas susţin talentul şi oamenii încercaţi de viaţă.

În data de 7 decembrie 2012 in cadrul emisiunii "Dansez pentru tine" de la ProTV, Cramele Recaş au donat 4000 de euro, adica un procent de 3%, fără TVA, din veniturile înregistrate în urma vânzărilor a trei sortimente din gama „Cocoşul dintre Vii” - Dry Muscat, Pinot Noir şi Syrah, vinuri ce sunt disponibile într-o ediţie limitată şi pot fi achiziţionate din magazinele de retail, în perioada 15 noiembrie 2012 – 31 ianuarie 2013.

Procentul de 3% din vânzări, respectiv de 4000 de euro, a fost donat in avans, vineri în cadrul emisiunii „Dansez pentru tine”.

Compania Cramele Recaş a decis să sponsorizeze echipa formată din Pavel Stratan şi Andreea Preda in cadrul sezonului 13, sezon ce stă sub semnul ghinionului. 

Viaţa familiei Preda a fost una normală până în adolescenţa Andreei, cand ghinionul a facut ca tatăl să aibă primul atac cerebral, fiind urmat apoi de al doilea şi al treilea. Din cauza stresului, şi mama Andreei a suferit un atac cerebral, care, din păcate, i-a fost fatal.

Opt ani de zile tatăl Andreei a stat numai în casă, singurul sprijin al Andreei fiind sora ei, Alexandra. Cand s-a stins şi tatăl, Alexandra a continuat să-i asigure Andreei o viaţă fără griji şi fără lipsuri, dar ghinionul a făcut ca şi firma la care Alexandra lucra să dea faliment.

Cramele Recaş se implică şi îi aduc Andreei o rază de speranţă prin donarea sumei în valoare de 4000 de euro. Donaţia va fi acordată în avans, urmând ca până la data de 31 ianuarie 2013, data inchiderii campaniei, să se strângă suma necesară susţinerii cazului perechii formată din Pavel şi Andreea, din cadrul emisiunii „Dansez pentru tine”.

„Cocoşul dintre Vii” continuă să susţină oamenii talentaţi şi să se implice în dezvoltarea acestora. Acum patru ani, în 2008, au adus în atenţia publicului cazul lui Raul Inocenţiu Niculai, copilul cu dizabilităţi, din Sibiu, pe care Cramele Recaş l-a ajutat şi l-a susţinut, implicându-l în realizarea etichetei „Cocoşul”.

 

Despre Cramele Recaş

Cramele Recaş foloseşte tehnologie de ultimă generaţie pentru a produce vinuri care să poată exprima calitatea pe care condiţiile naturale ale viilor Recaşului le poate oferi, dispunând de unul dintre cele mai moderne complexe de vinificaţie din ţară.

Producătorul bănăţean este unul dintre cei mai importanţi exportatori de vin românesc în ţări precum Statele Unite, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Canada, Estonia şi Slovacia. Calitatea vinurilor este confirmată constant de rezultatele obţinute de către Cramele Recaş la cele mai importante concursuri de specialitate la nivel mondial, în ultimii 12 ani. 

Despre VIOLET

Violet Advertising este o agenţie de publicitate full service, înfiinţată în anul 2001, cu acţionariat 100% românesc. Clienţii agenţiei sunt: Cinema City, Cramele Recaş, Dole, Gardena, Kauf.ro, Mapei România, Maxbet, Real Hypermarket, Springtime şi alţii.