Violet a dezvoltat campania Bigotti "Il vero stile. La storia della camicia bianca."

BUCURESTI - 3 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate

Violet a creat noua campanie de comunicare pentru Bigotti , denumită “Il vero stile. La storia della camicia bianca.” și demarată în luna aprilie, de către producătorul de vestimentație premium pentru bărbați.

Violet a dezvoltat campania Bigotti

Campania, care oferă un refresh brandului, se derulează pe o perioadă de două luni și cuprinde promoții în rețeaua națională de magazine, semnalizare in-store, campanie radio, panotaj stradal, o componentă online (de Facebook) și activități de Pr.

Momentul de debut al campaniei a fost marcat de un eveniment privat, care a redat atmosfera specifică unei piațete italienești, în magazinul din Băneasa Shopping City.

Proiectul "Il vero stile. La storia della camicia bianca." se adresează bărbaților care apreciază valorile asociate stilului italian, aducând în prim plan, cămașa albă. Această piesă de vestimentație nu se va demoda niciodată și exprimă cel mai bine spiritul Bigotti, rafinamentul italian caracterizat de simplitate și bun-gust.

Povestea cămășii albe, spusă de Bigotti, reprezintă conceptul creativ al campaniei și datorită versatilității obiectului vestimentar. Fiind un teren de joacă ideal al accesorilor, cămașa albă poate oferi bărbaților garanția unei ținute potrivite, indiferent de semnificația momentului. Stilul este definit de simplitate, iar, adesea, articole vestimentare percepute ca banale, dacă sunt de calitate, pot constitui piese de rezistență în garderoba masculină. Astfel, "The white shirt" semnifică pentru bărbați, ceea ce "The little black dress" este pentru femei, adică un must have.

Bigotti, devine cu această ocazie, un îndrumător de stil al bărbaților, după cum o dovedește și “Ghidul de stil masculin”, lansat în cadrul acestui program. Conceput sub forma unei broșuri, acesta conține informații despre purtarea corectă a unei ținute vestimentare, cu focus pe cămașa albă, și va fi oferit, în perioada aprilie - mai, tuturor clienților Bigotti.

Deoarece, unei ținute de inspirație italienească nu i se potrivește nimic mai bine, decât o mașină italiană la fel de versatilă, la tombola desfășurată în magazinele Bigotti, se poate câștiga marele premiu, constând într-un Fiat 500 personalizat Bigotti Special Edition. Participarea la tombolă este condiționată de achiziționarea unei cămăși albe cu măneci lungi, la cumpărarea căreia clienții primesc, cadou, o cravată neagră.

Echipa Violet, care a participat la dezvoltarea campaniei, este formată din: Dan Amariei (Creative Director), Alexandra Roman (Art Director), Dragoș Mihăilă (Copywriter), Diana Bercu (Copywriter), Alexandra Saghin (New Business Junior), Adina Triandafil (Pr Consultant).

Din partea Bigotti au coordonat: Cosmin Copăescu (General Manager), Mariana Duță (Brand Manager) și Ciprian Jurjan (Director Vânzări).

Ședința foto a fost realizată de către Cosmin Gogu.

Extra info:

Fondată în 1997, compania Bigotti numără, în prezent, 160 de angajați și deține, în România, 24 de magazine, în cele mai prestigioase centre comerciale din București, în Aeroportul Internațional Otopeni și în țară: Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Suceava, Tîrgu Mureș, Timișoara.