Violet este agenţia desemnată câştigătoare în urma pitch-ului Springtime

BUCURESTI - 19 decembrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Agenţia adaugă în portofoliul său Springtime, iniţiatorul conceptului de fast-food în România, încă din anul 1992.

Selecţia s-a realizat în luna noiembrie, în urma unui proces de licitaţie, la care au mai participat trei alte agenţii. Pitch-ul, care a avut drept obiectiv, iniţierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agenţie de advertising, s-a desfăşurat prin testarea participanţilor cu trei brief-uri diferite, printre care şi o campanie de imagine pentru 2012.

În perioada următoare, Violet va gestiona comunicarea ATL a Springtime, asigurându-i noului client, servicii de planificare strategică şi creaţie.

 « Cei de la Violet au înţeles cel mai bine businessul nostru şi au venit cu abordări creative neconvenţionale, amuzante, tinereşti care s-au mulat pe cerinţele şi personalitatea brandului Springtime. Fiind de aproape 20 de ani în piaţa jucătorilor de fast-food, chiar de la începutul acestei industrii în România, am simţit că este momentul să facem o schimbare în comunicarea abordată până acum. Astfel, sperăm ca împreună să creăm un tone of voice Springtime de impact, unic, uşor recognoscibil şi în acelaşi timp să aducem o împrospătare brandului», a declarat Maissam Mrad, Business Development Manager Springtime.

« Ne bucurăm teribil că am câştigat un client şi un brand care, cel puţin din punct de vedere emoţional, înseamnă foarte mult pentru noi, deoarece: “îl ştim de când era mic”. Cel mai important însă, este faptul că Springtime are un mare avantaj faţă de ceilalţi competitori: este adaptabil, nu există nişte tipare care vin de la un francizor şi pe care ar trebui să le traducem. Springtime poate să experimenteze cu produsele şi comunicarea lor, ceea ce a fost pentru noi o mănuşă aruncată. Odată acceptată provocarea, noi înşine experţi în “ce mâncăm azi la prânz?”, lucrurile au decurs firesc. Sperăm la o colaborare cât mai lungă şi cât mai “fresh”, iar la final, “Springu’” (cum este el alintat) să ajungă acolo unde îi este locul, printre primele trei branduri din categorie », a afirmat Dan Amariei, Creative Director Violet Advertising .

Echipa Violet care a contribuit la câştigarea acestui pitch a fost formată din Dan Amariei - Creative Director, Alina Vasile - Art Director, Răzvan Pascu – Copywriter, Răzvan Mihai - Strategic Planner, Andreea Matei - Account Director, Valeria Spilcea - Account Manager.

Echipa Springtime implicată în organizarea şi evaluarea pitch-ului a fost alcătuită din Maissam Mrad - Business Development Manager şi Roxana Mincă - Marketing Assistant.

Extra info:

Violet Advertising este o agenţie de publicitate full-service, înfiinţată în anul 2001, cu acţionariat 100% românesc. Dintre clienţii agentiei menţionăm: AutoMat, Cinema City, Dole, Gardena, Real Hypermarket, Mapei, Maxbet, Metro şi alţii. Din 2007, Violet Advertising este membru Comvort Group.

Despre Springtime:

Springtime este o afacere începută în 1992 în România. În prezent există 26 de restaurante de tip servire rapidă, 23 în Bucureşti şi 3 în provincie (Piteşti, Râmnicu Vâlcea şi Constanţa). Calitatea şi prospeţimea produselor de tip fast-food, amabilitatea personalului, preţurile accesibile şi ambianţa restaurantelor sunt pilonii pe care se bazează activitatea Springtime. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/violet-advertising5/violet-este-agenia-desemnat-ctigtoare-n-urma-pitch-ului-springtime