Violet for Cinema City

BUCURESTI - 8 august 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Violet şi Cinema City şi-au propus să facă cinema-ul accesibil tuturor în această vară. Pentru aceasta au realizat campania „Premii pentru toată lumea”, cu 500.000 de cadouri pentru toţi spectatorii care cumpără un bilet la Cinema City în perioada 15 iulie – 31 august, plus şansa de a câştiga, la final, o maşină.

Outdoor neconventional

Outdoor neconventional

Ce a ieşit se vede prin tot oraşul. Pentru vizual s-a creat cel mai mare 'card' câştigător: un ecran de cinema răzuibil, alături de sugestivul „Premii pentru toată lumea”. Pe radio şi TV au fost adresate întrebări numai bune de emisiuni de cultură generală, cu răspunsurile pe cinemacity.ro, iar vârful de lance al campaniei este outdoor‑ul neconvenţional din Piaţa Unirii, o cutie uriaşă de popcorn din care se arată marele premiu, o Toyota Auris. Daca aveţi drum pe acolo, vă rugăm să nu mâncaţi floricelele!

Vara este plină de premii şi de premiere la cinema, aveţi toate motivele să mergeţi la film!

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

Din partea Cinema City – Marketing Specialist: Ela Siromascenko.

Din partea Violet - Account Manager: Adriana Tudoran, Art Director: Bogdan Patriche, Copywriteri: Răzvan Pascu şi Mihai Şerban.

Extra info:

Cinema City International, companie listată la bursa din Varşovia, este cel mai mare operator de cinematografe multiplex din Israel şi din Europa Centrala şi de Est. Compania îşi dezvoltă continuu reţeaua pe o piaţă de peste 100 de milioane de locuitori, distribuită în şapte ţări: Israel, Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Slovacia şi România.