GOODWINE, cel mai mare târg din România dedicat vinului și industriei vinicole, anunță o ediție specială în 2017!

BUCURESTI - 12 decembrie 2016

Comunicat tip General in HoReCa


Desfășurată la Romexpo, între 25-27.11.2016, ediția a 18-a GOODWINE s-a bucurat atât de aprecierea publicului, cât și de cea a participanților interni și externi.
Succesul repurtat, măsurat în cifre obiective, i-a convins pe organizatori să stabilească deja data ediției următoare: 31 Martie – 2 Aprilie 2017.

GOODWINE 2016 ediția a 18-a

GOODWINE 2016 ediția a 18-a

Devenit deja un reper pe piața târgurilor de profil, GoodWine și-a consolidat reputația și în această ediție. La succes a contribuit experiența în organizare, dar și procesul de rebranding menit să reflecte cu adevărat personalitatea și valorile GoodWine.

Tradus în cifre, succesul GoodWine ediția a 18-a a arătat în felul următor:

52 de expozanți

Peste 80 de crame 

Peste 4700 de vizitatori

Peste 300 de reprezentanți HoReCa, retail și distribuție

10 evenimente conexe: masterclass -uri și seminarii

 

Mizând pe interesul publicului, dar și al participanților, organizatorii GoodWine au stabilit deja data și liniile directoare ale celei de-a 19-a ediții, care va avea loc în primăvara lui 2017.

31 martie – 2 aprilie 2017 este data primului eveniment GoodWine din 2017.

Începând cu această ediție, târgul se va desfășura în două pavilioane Romexpo: C4 și C5.

Evenimentele conexe, masterclass-uri și seminarii, se vor reîntoarce într-un număr chiar și mai mare. Pe parcursul celor 3 zile de târg, sălile Eminescu și Sadoveanu vor fi la dispoziția expozanților în limita disponibilității. Numarul maxim de evenimente va fi de 12, iar durata maximă de 1h. Programarea se va face pe baza aprobării cererilor venite din partea expozanților și a partenerilor.

In 2016, la GoodWine a debutat conceptul inovator numit VIP Lounge, o secțiune cu acces special în cadrul târgului, unde au fost prezentate publicului vinuri , coniac și șampanie din categoria premium și superpremium. În 2017 acest concept va fi extins, pentru a prezenta publicului o gamă și mai largă de astfel de produse. Toate produsele prezentate vor trebui să se încadreze în categoria premium sau superpremium, iar toți expozanții vor fi invitați să recomande astfel de produse din portofoliul propriu, urmând ca selecția finală sa fie anunțată la o data ulterioară. 

 

Despre Violet

Violet Creative provides bespoke marketing and communication solutions for over 15 years.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/violet34/goodwine-cel-mai-mare-targ-din-romania-dedicat-vinului-si-industriei-vinicole-anunta-o-editie-speciala-in-2017