KYOCERA Document Solutions și Vlamir prezintă MyQ

BUCURESTI - 12 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Tehnologie

MyQ, soluția eficientă în reducerea costurile operaționale! Vlamir , partener Kyocera și MyQ în Romania, demonstrează capabilitățile acestei soluții instalând o versiune demo pentru o perioadă limitată la sediul clientului interesat, indiferent de brand-ul echipamentelor folosite.


Warning: Illegal string offset 'html' in /var/www/html/comunicate/tmp/templates_c/5cace39557f6621ec4af4fbcc1eeba6d00118cff.file.index.html.php on line 341

Warning: Illegal string offset 'html' in /var/www/html/comunicate/tmp/templates_c/5cace39557f6621ec4af4fbcc1eeba6d00118cff.file.index.html.php on line 343
F
Meniul Principal MyQ

Meniul Principal MyQ

 Cu lansarea acestei soluții MyQ, oferim organizațiilor o unealtă simplă, eficientă și accesibilă pentru a pune capăt copierii si imprimării necontrolate care le pot pune în pericol sănătatea financiară și confidențialitatea informațiilor companiei. Pentru a supraviețui în situația economică din ziua de azi, afacerile trebuie să fie istețe. MyQ le permite acest lucru. 

Maki Nagao, Marketing Manager Kyocera Document Solutions Europe BV

Incepând cu luna februarie compania Vlamir, partener autorizat Kyocera Document Solutions în Romania, este certificat pentru a implementa și gestiona soluția MyQ. Pentru că în multe organizații se printează necontrolat, fie că sunt ele companii, guvern, instituții, organizații educaționale, fiindcă nimeni nu ține cont de cine și ce anume printează, când și unde, volumele de printare pot ajunge la milioane de pagini pe an, ducând la costuri enorme cu consumabilele, întreținerea și service-ul. 

Monitorizarea documentelor poate părea o sarcină descurajatoare. Multe organizații, inclusiv cele mici și mijlocii, nu au idee câte imprimante și câte multifuncționale dețin, ca să nu mai spunem de corporațiile care au mai multe sucursale dispersate în țară. Managementul acestor companii amână de cele mai multe ori implementarea unui sistem de monitorizare de teama unui conflict între controlul documentelor și accesibilitatea angajaților la echipamente. Vor ca personalul să poată lucra eficient, fără a fi împiedicat de sisteme complicate de control.

Insă, fără niciun sistem instalat, cheltuielile cu documentele pot deveni o amenințare pentru sănătatea financiară a companiei, cu bani cheltuiți pe consumabile și întreținerea și reparațiile unui exces de imprimante și multifuncționale. In plus, neavând niciun control, confidențialitatea documentelor este pusă în pericol. Documente importante, cum ar fi contracte, liste de prețuri, rapoarte sau biletele de salarii pot fi lasate cu ușurință într-un echipament  comun, iar informațiile vor fi expuse oricărui trecător.

Pentru a remedia astfel de situații, KYOCERA Document Solutions Europe a lansat Kyocera MyQ, o solutie inteligentă de management al documentelor care permite organizațiilor să obțină remarcabile reduceri de cheltuieli și în același timp să crească securitate documentelor. Soluția KYOCERA MyQ folosește Print&FollowTM pentru a proteja informațiile confidențiale, necesitând ca utilizatorii să se identifice pe un echipament pentru a-și primi documentele. Print&FollowTM oferă utilizatorilor și flexibilitatea de a printa pe orice echipament care este conectat la serverul lor, oriunde se află.

Multe organizații au o flotă de echipamente formată din imprimante si multifuncționale de la mai mulți furnizori. Kyocera MyQ suporta momentan peste 1300 de modele de aparate de la diferiți producători, iar acest număr va continua să crească. Soluția MyQ monitorizează folosirea fiecărui echipament în parte și generează rapoarte automate, astfel încât comandarea consumabilelor si reviziile periodice să fie eficientizate, iar timpul de nefuncționare al echipamentelor să fie redus la minim.

Maki Nagao, Marketing Manager la KYOCERA Document Solutions Europe BV precizează: ”Cu lansarea acestei soluții MyQ, oferim organizațiilor o unealtă simplă, eficientă și accesibilă pentru a pune capăt copierii si imprimării necontrolate care le pot pune în pericol sănătatea financiară și confidențialitatea informațiilor companiei. Pentru a supraviețui în situația economică din ziua de azi, afacerile trebuie să fie istețe. MyQ le permite acest lucru.

Pentru cei interesați în reducerea costurilor și în testarea soluției MyQ, Vlamir vine cu propunerea instalării unei variante demo la finalul căreia veti primi o analiză completă asupra flotei dvs. de echipamente și a volumului de printare. Varianta demo nu implică niciun cost din partea clientului și se instalează în urma unei discuții privind numărul de echipamente și perioada dorită. 

Despre Kyocera Document Solutions Europe B.V.  Kyocera este una dintre companiile lider în domeniul soluțiilor de tipărire. Portofoliul său cuprinde imprimante , multifuncționale și dispozitive de tipărit pentru formate mari, completat de soluții eficiente pentru gestionarea documentelor și servicii aferente. Kyocera furnizează produse inovative, construite pe baza unor componente ultra-durabile, ce oferă clienților cel mai mic cost de utilizare precum și maximizarea productivității.

Despre Vlamir Impex SRL

Vlamir este o companie cu o experienţă de peste 20 ani specializată în furnizarea de echipamente şi soluţii profesionale pentru procesarea documentelor. O reţea în continuă dezvoltare de dealeri şi parteneri asigură proactiv suportul tehnic al clienţilor la nivel naţional, iar grupul de soluţii MDS şi partenerii Vlamir din industria IT implementează aplicaţii specializate pentru managementul centralizat al documentelor, al parcului de echipamente şi consumabilelor. Vlamir se adresează tuturor categoriilor de clienţi care pun preţ pe calitate, controlul costurilor de exploatare şi performanţă serviciilor suport.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vlamir-impex-srl/kyocera-document-solutions-i-vlamir-prezinta-myq