Connex isi asteapta de acum clientii in noul sau sediu - Global Business Center

BUCURESTI - 31 martie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Connex are placerea sa anunte inaugurarea oficiala a Global Business Center, noul sau sediu din Bucuresti in care isi desfasoara activitatea Departamentul de Relatii cu Clientii (strada Vasile Milea, numarul 4A, sectorul 6).

Connex isi asteapta de acum clientii in noul sau sediu -   Global Business Center

Cu o suprafata totala de 13.500 de metri patrati, Global Business Center (GBC) gazduieste peste 900 de angajati ai departamentului de Relatii cu Clientii. Sapte zile din sapte, acestia ofera clientilor nostri informatii legate de serviciile Connex, telefoane mobile, factura, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente.

“Am dorit sa oferim atat clientilor, cat si angajatilor nostri, un sediu la cele mai inalte standarde internationale, in concordanta cu viziunea noastra, de a fi lider in tehnologie si in cadrul comunitatii. Noul sediu al Connex este o cladire de birouri moderna, cu o vizibilitate ridicata si usor accesibila pentru clienti si angajati. Global Business Center va deveni, cu siguranta, un punct de reper pentru clientii Connex si o realizare semnificativa pentru capitalul imobiliar al sectorului sase“, a spus Ted Lattimore, Presedinte si COO al Connex.

GBC dispune de o parcare subterana cu 126 de locuri, pe trei nivele, si pune la dispozitia angajatilor Connex un cabinet medical, un cabinet stomatologic si o cafeteria. La parterul GBC se afla zona destinata clientilor, care cuprinde Biroul de Relatii cu Clientii, Casieria si Service-ul central.

In cadrul Biroului de Relatii cu Clientii, specialistii Connex rezolva cererile clientilor legate de abonamente, servicii sau facturi, configurarea telefoanelor, setari de laptop-uri sau iPAQ-uri, acces la Internet, servicii de date si fax. Casieria, care pana in 15 martie a functionat in sediul central din Nerva Traian, dispune de sapte ghisee de deservire simultana a clientilor si este deschisa de luni pana vineri, intre orele 8 – 20, si sambata, intre orele 9 –14. La parterul cladirii se afla Departamentul Service Central, la dispozitia clientilor Connex pentru repararea telefoanelor mobile si a accesoriilor. In fiecare minut, un aparat este receptionat sau eliberat din service. Calitatea serviciilor oferite este monitorizata permanent, iar pentru imbunatatirea acesteia exista deja programe in dezvoltare.

In prezent, Connex isi desfasoara activitatea in 4 cladiri, numai in Bucuresti: City Business Center din strada Nerva Traian, unde se afla sediul central al Connex, Danielle Business Center, in Militari, care gazduieste departamentele tehnice, Avrig, sediul in care se afla departamentul IT, si GBC.

Despre Vodafone România

Connex este liderul pietei de telecomunicatii din Romania, cu 3.457.000 de clienti, la data de 31 decembrie 2003. Connex este marca inregistrata a MobiFon S.A., o filiala a Telesystem International Wireless Inc. (NASDAQ: TIWI; TSX: TIW). Actionarii principali ai Connex sunt Telesystem International Wireless (TIW), Canada, si Vodafone, Marea Britanie.


Lidia Solomon
Phone: +4021 302 1870
Fax: +4021 302 1460


lidia.solomon@connex.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vodafone-romania/connex-isi-asteapta-de-acum-clientii-in-noul-sau-sediu-global-business-center