Vodafone Romania inaugureaza al treilea Centru de Relatii cu Clientii, la Ploiesti

BUCURESTI - 13 octombrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Vodafone Romania are placerea sa anunte deschiderea oficiala a celui de-al treilea Centru de Relatii cu Clientii, in orasul Ploiesti. Centrul isi va desfasura activitatea in Hippodrome Office Centre, cladire situata pe Bulevardul Bucuresti nr. 39A, in Ploiesti.

Vodafone Romania inaugureaza al treilea  Centru de Relatii cu Clientii, la Ploiesti

“Ne bucuram sa deschidem cel de-al treilea Centru de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania, in orasul Ploiesti. Peste 400 de ploiesteni au sansa de a-si cladi o cariera in cadrul Vodafone, alaturandu-se echipei noastre de Relatii cu Clientii. Deoarece compania este intr-un proces continuu de crestere si dezvoltare, dorim sa raspundem cat mai bine nevoilor tot mai complexe ale clientilor nostri. Pentru a atinge mereu excelenta in Relatiile cu Clientii, vom continua sa investim in perfectionarea oamenilor nostri si sa asiguram tuturor angajatilor Vodafone cel mai bun mediu de lucru posibil”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.
Cu o suprafata totala de 5.500 de metri patrati si 4 etaje, Hippodrome Office Centre poate gazdui activitatea a mai mult de 400 de angajati Vodafone. Hippodrome Office Centre este o cladire moderna, situata intr-un spatiu deschis, si ofera angajatilor sali de training, un cabinet medical, un cabinet stomatologic, o zona de recreere si o sala de mese, incluzand si spatii de parcare pentru 150 de autovehicule.
Peste 120 de oameni au fost deja angajati, iar numarul total de angajati din noul Centru de Relatii cu Clientii va ajunge la 400, in urmatorul an. Centrul isi desfasoara activitatea in fiecare zi, intre orele 8.00 – 23.00. In timpul noptii sunt preluate apelurile de urgenta (cum sunt cele care anunta furtul sau pierderea unui telefon mobil /SIM).
Vodafone Romania este primul operator mobil care a infiintat un Centru de Relatii cu Clientii, in martie 1997. Cel de-al doilea Centru de Relatii cu Clientii a fost deschis in 2001, la Brasov. Sapte zile pe saptamana, operatorii din Centrele de Relatii cu Clientii ale Vodafone Romania ofera informatii despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente.

Despre Vodafone România

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 6.735.094 de clienti, la data de 30 iunie 2006. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 186.8 de milioane de clienti din intreaga lume.
Relatii Publice
Vodafone Romania
publicrelations_ro@vodafone.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vodafone-romania/vodafone-romania-inaugureaza-al-treilea-centru-de-relatii-cu-clientii-la-ploiesti