Cartea de vizita, cea mai prolifica unealta de marketing pentru o afacere de succes

BUCURESTI - 17 februarie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Desi cartea de vizita este modalitatea excelenta de promovare a unui brand, companiile nu ii acorda o importanta atat de mare.

Carti de vizita INKU

Carti de vizita INKU

Cei care investesc timp, bani si suflet in afacerile lor trebuie sa inteleaga ca publicul (clientii, colaboratorii, furnizorii, distribuitorii, partenerii) se asteapta sa remarce profesionalism, reflectat in transparenta companiei. Accentul pus pe stabilirea unor carti de vizita specializate, realizate cu multa atentie, poate aduce succes oricarui tip de business.

De ce?

Cartea de vizita INKU este prima impresie pe care brandul o face in fata segmentelor mentionate anterior. Prezentarea unor elemente realizate in graba, fara interes, ar putea sa scada si interesul acestor publicuri fata de compania in cauza.

Cu cat aceasta din urma acorda mai multa atentie aspectului, continutului de calitate, dar si elementelor de design, cu atat impresia este una placuta, care poate dicta tonul placut al relatiei stabilite intre cele doua parti.

Cum trebuie sa arate o carte de vizita?

Forma unica – este esential ca firmele sa depaseasca tiparul cartilor de vizita clasice, care au aceeasi forma si schimba doar culorile. Ideile inovative sunt apreciate de toate tipurile de public, astfel ca acea companie care va veni cu o idee inovativa este cea care va castiga increderea celor din jur si va creste profitul.

Relevanta – bineinteles ca nu doar aspectul conteaza, ci si informatiile furnizate prin intermediul acestui element definitoriu al brandului. El trebuie sa contina date esentiale, legate de nume, adresa si contact, dar si caracteristicile definitorii ale brandului.

Utilitate – unele branduri au avantajul ca pot transforma aceste carti de vizita in elemente utile pentru cei care le primesc. Fie un deschizator de sticle, fie o razatoare.

Tehnologia emboss

Aceasta este una dintre cele mai frumoase metode de imprimare a unei carti de vizita; are abilitatea de a acorda un plus de personalitate oricarui element definitoriu al brandului. In fond, tehnologia nu face decat sa scoata in relief anumite elemente ale graficii. Efectul produs este insa unul fascinant, care a reusit sa impresioneze publicul din intreaga lume.

Procesul implica existenta a doua matrite si se executa manual, astfel ca este nevoie de o atentie deosebita din parte celui care realizeaza astfel de proiecte.

Acest trend de carti de vizita cu emboss este destul de noua, insa a reusit deja sa castige teren in fata celor clasice. Principalul avantaj al acestei tehnologii este acela ca adauga un plus de personalitate oricarui tip de produs.

Despre INKU

INKU este o compania a carei misiune declarata este aceea de a personaliza orice afacere si de a transforma un brand obisnuit, intr-unul de succes. De aceea, elaboreaza in mod constant modele si idei ingenioase de carti de vizita, pentru a veni in sprijinul clientilor care se afla in pana de idei. Modelul poate fi propus si de client, astfel ca versatilitatea este una dintre caracteristicile de baza ale acestei companii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webdesk-agency/cartea-de-vizita-cea-mai-prolifica-unealta-de-marketing-pentru-o-afacere-de-succes