Catalogul online cu produse de calitate – sursa de inspiratie pentru cumparaturi inteligente
BUCURESTI - 19 octombrie 2016
Comunicat tip Produse / Servicii in HoReCa
Pietele locale si cele de cartier au fost inlocuite treptat cu supermarket -uri si hypermarket-uri. Schimbarea se datoreaza diversitatii produselor regasite in marile magazine.
Catalog Carrefour
Pentru a achizitiona produse de la piata clientul trebuie sa se deplaseze de la piata de fructe si legume, la cea de branzeturi, apoi la cea de peste. In marile magazine, cumparatorul este scutit de timpul pierdut pentru deplasarea de la o taraba la alta pentru ca ii sunt furnizate aici toate categoriile de produse de care are nevoie. Astfel, cu o singura vizita la supermarket, clientul face cumparaturi pentru toata casa, pentru toata saptamana.
Cum programul oamenilor a devenit din ce in ce mai incarcat, inclusiv vizita la hypermarket-uri a devenit imposibila. Marile magazine au anticipat aceasta tendinta, la fel si platformele care isi dedica activitatea clientilor, astfel ca au inceput sa aplice o serie de metode care sa vina in ajutorul utilizatorilor, cat si al vanzatorilor. Au pus la dispozitie cataloage online, cum este catalog Carrefour, unde sunt listate toate produsele, pe categorii si unde sunt publicate si actualizate constant reducerile, ofertele si promotiile din magazinul online.
Strategia marilor magazine cuprinde de asemenea modalitati de a atrage consumatorul in magazin, astfel ca publica in paginile catalogul online si anumite oferte, care sunt disponibile exclusiv in magazinele fizice.
Carrefour are magazine in toate orasele importante din Romania si comercializeaza o gama diversificata de produse. Acesta este motivul pentru care clientii aleg sa achizitioneze produse de la acest hypermarket. Catalogul online pune la dispozitie intreaga gama de produse, astfel ca respectivul client sa il consulte si sa comande produsele in mediul online. Totodata, printre avantajele sale se numara si posibilitatea de a stabili o lista cu produse si preturi, pe care clientul sa o utilizeze in magazin pentru a eficientiza procesul de achizitie.
Pe langa hypermarket-uri, Carrefour detine o serie de magazine, de dimensiuni mai mici, pe care clientii le regasesc sub numele de Carrefour Express. Acestea se afla indeosebi in cartierele mai mari din orase, in centrele comerciale, in zone unde oamenii sunt interesati de efectuarea cumparaturilor simplu si rapid. Pentru acest tip de magazin, Carrefour a pregatit un catalog special, in care se regasesc exclusiv produsele din Carrefour Express.
Compania pune un accent deosebit pe calitatea produselor furnizate cu scopul de a se mentine in top in industria de retail. Pe langa brand-urile cu care lucreaza, magazinul are propria marca, pe care si-o popularizeaza prin intermediul catalogului online.
Clientii beneficiaza de grila de produse si oferte pentru fiecare tip de magazin Carrefour. Ea insumeaza produsele regasite la raft, astfel ca un cumparator poate executa o comanda online sau poate pregati pe baza sa liste de cumparaturi pe care sa le foloseasca in momentul in care ajunge in magazin.
Carrefour este o companie franceza, care activeaza in peste 30 de tari din intreaga lume, printre care se numara si Romania. A ajuns pe teritoriul tarii in anul 2001, devenind astfel primul hypermarket din Romania. Acesta a fost deschis in Bucuresti, in zona Militari. Din 2001 si pana astazi, Carrefour a ajuns la numarul record de 160 de magazine in toata tara.
Despre Catalog-hypermarket.ro
Catalogul online pune la dispozitia clientilor ofertele si promotiile noi din magazine, lista cu magazinele si tipurile de magazine Carrefour din Romania. Platforma este dotata cu un instrument ce ierarhizeaza produsele in promotii alimentare si promotii nealimentare. Clientul are astfel ocazia de a filtra usor produsele si de a-si intocmi lista de cumparaturi simplu si rapid pe catalog-hypermarket.ro
-
Laurentiu Iancu - Manager General
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- WEBDESK AGENCY
-
Pagina contact: Contact WEBDESK AGENCY SRL