Prin parteneriatul dintre Seamless şi furnizorul de soluţii e-commerce Webecom Peste 440 de magazine online au acces la soluţia de plată cu SEQR

BUCURESTI - 30 septembrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Tehnologie, Internet

Live site

București, 30 septembrie 2014 – Seamless România şi Webecom, furnizor de servicii complete pentru comerţul online, au semnat un parteneriat care permite integrarea SEQR ca opţiune de plată cu smartphone-ul în magazinele online care folosesc platforma Webeshop. Cateva din magazinele online care acceptă plata cu SEQR sunt bebikut.ro, alimentespeciale.ro, rohboutique.ro, milaneze.ro, toykids.ro. SEQR este cea mai utilizată aplicaţie “mobile wallet” în magazinele şi în mediul online din Europa. Aceasta este independentă de sistemele de plată cu carduri bancare, ceea ce îi permite să ofere comercianţilor costuri de tranzacţionare la jumătate faţă de cele percepute de companiile de carduri.

Prin parteneriatul dintre Seamless şi furnizorul de soluţii e-commerce Webecom Peste 440 de magazine online au acces la soluţia de plată cu SEQR
 SEQR se potriveşte modelului de lucru al antreprenorilor vizaţi de către Webecom, care caută eficienţa operaţională şi a afacerii. SEQR creşte considerabil rata de conversie a clienţilor care cumpără online comparativ cu alte metode de plată. Acest lucru se datorează şi siguranţei oferite utilizatorilor, nicio informaţie bancară sau personală nefiind necesară sau transmisă în procesul de plată cu SEQR. În plus, integrarea SEQR la comercianţi nu presupune costuri sau investiţii 

Oana Nanulescu, Country Manager Seamless România

Prin parteneriatul dintre cele două companii, SEQR devine opţiune standard de plată cu telefonul mobil pentru toate magazinele online construite pe a patra generaţie a platformei Webeshop deţinută de către Webecom. Webeshop reprezintă o soluţie la cheie de creare magazin online şi integrează toate funcţionalităţile necesare afacerilor ce activează în e-commerce: design magazin online, galerie de produse, gestionare de comenzi şi stocuri, analiză şi raportare, soluţii de plată, precum şi marketing şi optimizare.


SEQR se potriveşte modelului de lucru al antreprenorilor vizaţi de către Webecom, care caută eficienţa operaţională şi a afacerii. SEQR creşte considerabil rata de conversie a clienţilor care cumpără online comparativ cu alte metode de plată. Acest lucru se datorează şi siguranţei oferite utilizatorilor, nicio informaţie bancară sau personală nefiind necesară sau transmisă în procesul de plată cu SEQR. În plus, integrarea SEQR la comercianţi nu presupune costuri sau investiţii”, a declarat Oana Nanulescu, Country Manager Seamless România.


SEQR completează soluţiile pe care le asigurăm antreprenorilor şi răspunde tendintelor clienţilor de a integra tehnologia în cât mai multe aspecte cotidiene. În plus, prin beneficiile oferite, aplicaţia se potriveşte cerinţelor comercianţilor care işi doresc soluţii simple care pot fi rapid implementate şi utilizate. Mai mult de atât, încrederea în viitorul acestei soluții de plată este confirmată de Seamless prin susținerea costului de implementare în fiecare magazin online realizat de noi.”, a declarat Valentin Mănescu, Director General Webecom.


SEQR poate fi utilizată pentru plăţi într-o reţea naţională care include magazine fashion, magazine de proximitate, benzinării, cafenele şi restaurante. Pentru a beneficia de SEQR, utilizatorii trebuie să descarce aplicaţia, disponibilă gratuit de pe App Store, Google Play şi în curând din Windows store şi să o conecteze la contul bancar. SEQR a fost lansată în octombrie 2013 în România împreună cu Garanti Bank, prima instituţie financiară care pune la dispoziţie această facilitate clienţilor săi.

La finalizarea cumpărăturilor efectuate online, clienţii care optează să plătească cu SEQR scanează cu telefonul mobil codul QR generat la finalizarea comenzii, validează tranzacţia cu codul PIN şi vizualizează chitanţa salvată digital. Este simplu, rapid şi sigur.


Despre SEQR

Dezvoltată de către Seamless,SEQR (se·cure) este cea mai utilizată soluţie “mobile wallet” în magazinele şi în mediul online din Suedia şi din Europa. Cu SEQR oricine poate plăti cu smartphone-ul în magazine, restaurante, cafenele, benzinării și online. De asemenea, poate păstra bonurile în format digital şi primi oferte şi promoţii, toate prin intermediul unei singure aplicaţii. Cu SEQR, utilizatorul doar scanează sau atinge codul QR/NFC afişat de către comercianţi şi aprobă plata cu codul PIN. Rapid, uşor şi sigur. SEQR permite comercianţilor să beneficieze de costuri de tranzacţionare semnificativ mai reduse decât cele ale companiilor de carduri. Platforma unică a SEQR a fost dezvoltată de către Seamless, unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de plată pentru telefoane mobile la nivel mondial.

Fondată în 2001 şi activă în 30 de ţări, Seamless operează mai mult de 3,1 mld. de tranzacţii anual, prin intermediul a 525.000 puncte de vânzare active. 5200 de comercianţi au ales deja SEQR, inclusiv cele mai mari lanţuri de magazine, de restaurante fast-food şi reţele naţionale din Suedia. În octombrie 2013,  SEQR a fost lansată în România şi din 2014 va deveni activă în Belgia şi Finlanda. Printre partenerii SEQR din România se numără reţelele de magazine Inmedio, Arsis, Bata si La Femme, benzinăriile Agip, Subway Upground şi alte restaurante şi cafenele precum şi magazinele online pcgarage.ro, wuxing.ro şi bebikut.ro. În 2013, SEQR a câştigat premiul Mobile Money Global pentru “Best Mobile Money Deployment in Europe”. Seamless este tranzacţionată la Bursa Nasdaq OMX Stockholm, sub abrevierea SEAM. 


Despre Webecom

Oferind soluții comerț online în piața romanească de comerț online încă din 2005, Webecom a dezvoltat probabil cea mai populară platformă de magazin online adresată exclusiv pieței locale, numită Webeshop. Compania s-a dezvoltat cu capital 100% privat pe nisele de piată unde antreprenorii locali pot întreprinde o afacere cu o investiție redusă. În cei 9 ani de activitate, Webecom a dezvoltat soluții necesare pentru a livra magazine online la prețuri competitive, având capacitatea de a genera venituri chiar din primele zile de funcționare.
Compania se adreseaza atât celor care doresc să fie antreprenori cât și afacerilor care funcționează de mult timp dar incă nu au o prezentă online adecvată, furnizând în acest sens atât soluții B2C cât și B2B. Până în momentul de fata, Webecom a creat peste 440 de magazine online, administrate în totalitate de către administatorii acestora, asigurând în permanentă suport pentru funcționarea optimă a proceselor ce se desfăsoară în industria de comerț online.