CUM POT GASI CLIENTI NOI PE INTERNET?

BUCURESTI - 13 octombrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Ieri, in ultimul panel al Conferintelor Broadband, prezentarea WSI (We Simplify the Internet) a subliniat importanta continutului unui site, din perspectiva cele mai utilizate motoarelor de cautare - Google, Yahoo si MSN.

Prin vocea Consultantului Dorin Ostaficiuc, firma a aratat de ce este necesar ca investitiile importante, facute in ultimul an in infrastructura nationala de comunicatii, sa fie obligatoriu dublate de educarea utilizatorilor din Romania, privind necesitatea elaborarii de continut internet de calitate.

Cele 1,2 milioane de conexiuni broadband existente, creeaza premisele ca antreprenorii romani sa gaseasca mai usor informatia - financiara, legislativa, operationala sau legata de competitie - de care au nevoie pentru a-si conduce afacerea.

Mai mult, acestia si-ar putea face afacerea mai vizibila si mai disponibila celor interesati, clientilor noi, eventual chiar externi.

Nu intotdeaun insa, antreprenorii romani sunt complet echipati si pregatiti sa fructifice aceste ipoteze.

Acestia abia invata cum sa caute o informatie decisiva. Si, rareori aleg unelte potrivite de constructie a audientei, interesate de afacerea lor. Dovada ca se intampla asa sta continutul internet de astazi. Excluzand portalurile generaliste, ziarele online si cateva site-uri specializate de nisa, dintre cele aproximativ 150,000 de domenii .ro, prea multe sunt saracute in continut, neactualizate, putin estetice si fara interactivitate, daca nu inexistente de-a dreptul.

Or, fara continut care sa genereze trafic si audienta, cam greu sa creasca si consumul de infrastructura, in acelasi ritm sustinut de pana acum.

“Pentru a fi repede gasiti de clientii care-i cauta, antreprenorilor ce au deja o prezenta pe Internet, li se cere un singur lucru: continut unic, relevant, actual si in cele mai variate formate, text sau multimedia

Cred ca putem si trebuie sa explicam userilor din Romania cum sa valorizeze instrumentele online pe care le au la dispozitie. Ii putem ajuta sa genereze acest continut, sa-si proiecteze afacerile, pesonalitatile sau experientele personale, pentru ca au de castigat din aceasta” a spus consultantul firmei.

Pentru a viziona inregistrarea prezentarii lui Dorin Ostaficiuc, click catre:
http://live.firststream.com/rslive/f_index.jsp?b=Ron2 (apasa butonul PLAY)

Despre WebSens Internet

Despre WSI

WSI, companie multinaţională cu sediul central în Toronto-Canada, oferă soluţii şi strategii specializate de afaceri în mediu virtual pentru intreprinderi mici şi mijlocii. Cristian Rizescu si Dorin Ostaficiuc, echipa de Consultanti WSI din Romania, se asigura ca obiectivele de afaceri ale clientilor sunt bine intelese, iar Centrele de Productie globale ale WSI livreaza aplicatii si servicii web incadrate in bugetul si in termenele de timp stabilite.
WSI Romania
Strada Episcopiei 3-3bis, et 2, ap 2, Bucuresti, sect.1
Phone: 021 319 26 14 Fax: 021 319 26 14
www.wsipronet.ro

dorin-ostaficiuc@wsipronet.ro