Cum poti sa slabesti mancand Fast Food

BUCURESTI - 18 mai 2016

Comunicat tip General in Sanatate

Alegerea unui Fast Food nu poate reprezenta o solutie ideala, dar uneori poate reprezenta singura optiune. Desi este imposibil sa gasesti alimente sanatoasa la un Fast Food, avand in vedere ca cele mai multe alimente sunt bogate in calorii , acizi grasi, grasimi, sodium, ati putea totusi sa alegeti produse care sa fie mai slabe din acest punct de vedere si care sa fie in coordonanta cu dieta saraca in grasimi pe care o urmati.

Cum poti sa slabesti mancand Fast Food

Cum poti sa slabesti mancand Fast Food

Incadrati-va in numarul de calorii admise

Conform studiilor dar si parerilor doctorilor nutrionisti, atunci cand sunteti la dieta nu are importanta ceea ce mancati, atat timp cat o masa nu va aduce mai mult de 500 de calorii. Daca doriti sa apelati la un restaurant pentru o masa sau sa apelati la serviciile unui Fast Food pentru comanda mancare puteti cere detalii telefonice despre numarul de calorii ale produselor comandate. Totusi, cel mai indicat este sa va documentati personal online privind numarul aproximativ ale preparatelor pe care doriti sa le consumati, fara a depasi valoare de 500 de calorii.

In situatia in care nu gasiti si nu primiti informatii legat de numarul de calorii, incercati sa alegeti acele preparate cu un continut caloric scazut, precum carnea slaba ( de pui ) care nu este prajita, facuta cu pesmet, cereale sau legume integrale.

Alegeti mereu un prim fel de mancare sanatos

Fie care este vorba de un sandwich, burger, sau mergeti pe ideea de a comanda pizza, alegeti mereu o cantitate cat mai mica pentru un continut scazut de calorii, iar selectiile de carne trebuie sa fie neaparat la gratar sau inabusite. Ideea este ca farfuria sa fie cat mai simpla cu putinta, fara sosuri sau alte toppinguri precum maioneza sau alte condimente care cresc considerabil numarul de calorii. Multe persoane considera ca salate servite la restaurant sau prin intermediul unui serviciu de livrare mancare la domiciliu sunt o alegere corecta pentru o masa slaba in calorii, dar nu mereu acesta regula este si una fundamentala. Salatele trebuiesc de asemenea alese corespunzator, prin ingrediente cu proteine sanatoase si prin dressinguri slabe in calorii.

Alegerea unui prim fel de mancare sanatos poate include un hamburger de mici dimensiuni, un sandwich cu pui la gratar sau cereale integrale cu proteine slabe si legume integrale, cat si o pizza vegetariana.

Garniturile si bauturile

Pentru a limita caloriile , cartofii prajiti ar trebuie eliminati din meniu, asta avand in vedere ca o portie medie poate avea aproximativ 300 de calorii. Categoriile de garnituri sanatoase pot include salata cu un topping slab in calorii, cartofi copti sau legume fierte. Nu in ultimul rand desertul poate fi inlocuit cu o ceasca de ceai sau cu felii de mar proaspete. Din categoria de bauturi bauturile puteti alege apa plata, ice tea fara zahar sau lapte degresat.

Fast Food si micul dejun

Micul dejun daca nu este planificat corespunzator poate avea un impact negativ asupra sanatatii cat si a greutatii asemenea pranzului sau cinei. Pentru un mic dejun de dieta aruncati-va privirea dupa preparate cu fibra precum briose cu tarate sau faina de ovaz cat si dupa fructe proaspete. Painea prajita din grau sau oualele sunt de asemenea o alegere potrivta pentru micul dejun. Asemenea mesei de pranz sau de cina limitati-va la 500 de calorii si pastrati-va portiile de mici dimeniuni si evitati branza nedegresata sau sunca.

Despre Website PRO

Pizza & Food "5 Minute" ofera servicii de livrare mancare la domiciliu inca de la inceptulul anilor 2000, avand o vasta experienta in domeniul culinar, servind zilnic clientilor sai preparate proaspete si delicioase pentru toate gusturile, incepand cu zeci de sortimente de pizza, mancaruri gatite, platouri, peste, ciorbe, salate, deserturi si multe altele.