Se lansează prima publicaţie destinată exclusiv turiştilor de pe Valea Prahovei

BUCURESTI - 1 februarie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Primul număr al săptămânalului gratuit Weekender.ro se lansează la acest sfârşit de săptămână, sub sloganul “Săptămânal cu tine”. Weekender.ro se doreşte a fi o publicaţie de sfârşit de săptămână pentru cele câteva zeci de mii de turişti care merg în staţiunile de pe Valea Prahovei, cea mai populară destinaţie turistică montană din România. Site-ul www.weekender.ro va aduce săptămânalul şi în lumea virtuală.

Se lansează prima publicaţie destinată exclusiv turiştilor de pe Valea Prahovei

Conţinutul editorial e axat pe informaţii turistice, dar cuprinde totodată ştiri despre realitatea locală şi naţională, ca şi articole utilitare şi de divertisment, abordând cu umor şi ironie problematica vieţii cotidiene din România, „ţara tuturor posibilităţilor”. Din sumarul primului număr menţionăm:

Cover story: Între turismul de centură şi cel european: Valea Prahovei – un prezent incert, dar un viitor glorios
[...] Concluzia: turismul prahovean nu s-a europenizat, brusc, de la 1 ianuarie 2007. Avem un turism românesc, ezitant şi neperformant în continuare. Dar suntem perfecţionişti şi avem speranţe. Aceleaşi de peste un deceniu. [...]

Economie: Ponturi pentru maşini la mâna a doua – aflaţi ce merită cumpărat pe piaţa maşinilor uzate
/ Din vară toate locuinţele vor trebui asigurate – prima de asigurare va costa 20 de euro pentru un apartament sau pentru o casă din cărămidă arsă

Politică: Alianţa D.A. e... „pa”!

Social: Un pumn de euro – cum intră salariul românesc în UE

Sport: Adio schi, trăiască scufundările
[...] Gata, e confirmat, încălzirea globală vine peste noi. Şi am simţit-o deja pe pielea noastră, în timpul acestei ultime ierni primăvăratice de care am avut parte. Mulţi şi-au văzut spulberate planurile de a merge la schi în acest sezon. Tot mai mulţi se reorientează însă, alegând alte sporturi uşor de practicat fie iarnă, fie vară. Că o avea sau nu legătură cu schimbările de climă, creşte şi la noi numărul celor care merg la scuba diving. Adică la scufundări. E cool, fascinant şi solicitant. Un mix fără egal. [...]

Turism: Pentru că avem încă o capitală. Culturală. Şi Europeană / Recenzii hoteluri şi restaurante: Hera- zeiţa hotelurilor de 3 stele din Predeal / Pentru a cheltui inteligent, Via Milano!
[...] Există un nou val în turism. Acela al weekendurilor petrecute în străinătate pentru cumpărături. „Shopping” pentru cei mai mulţi. Acum câţiva ani, auzeam pe la televizor cum că vedetele preferau Madridul şi Parisul pentru a cumpăra diverse accesorii. Aflăm astăzi de ce. Sunt mai ieftine. Dacă ştii când să te duci. Si de o calitate superioară. Dacă ştii ce să alegi. Si, pentru mulţi, cel mai important: nu sunt în România. [...]

High Tech: Antenele se întorc – Noua faţă, digitală, a televiziunii de acasă

Monden: Timpurile noi se întorc în prezentul muzicii româneşti
[...]Weekender: Bun... care e părerea voastră despre muzica împinsă în faţă ?
Artan: Oamenii nu au timp. Au şi ei serviciu. Nu au nevoie de ceva complex sau complicat. Au nevoie de ceva accesibil, solubil, semidigerat. Stiţi cum vine rândunica cu mâncărică în cioculeţ la puiul ei ? Aşa cu mâncărică semipreparată, preparată de-a gata de fapt, şi gata de îngurgitat. Vine şi îţi dă în cioc. Iar puiul, dragul de el... piu piu piu....ca să crească... că publicul trebuie să crească şi cere...ce cere ? Ce cere ? Eu cred că cere respect. Dacă vrei să te faci artist trebuie să îţi faci pantofii.[...]

Despre Weekender.ro

Publicaţia se difuzează regional (la ieşirea din Bucureşti spre Valea Prahovei şi principalele localităţi de pe Valea Prahovei), prin promoteri: pe pârtiile de schi, în restaurante, cabane, puncte de popas etc în fiecare vineri seara; publicatia este disponibilă şi în anumite hoteluri de 3 şi 4 stele.
Weekender.ro se distribuie gratuit şi are un tiraj de debut de 10 000 exemplare. Cei interesaţi se pot abona gratuit, achitând doar taxele poştale de expediţie. Formatul este tabloid; 16 pagini; policromie. Weekender se adresează persoanelor active, dinamice, cu independenţă financiară, cu venituri peste media veniturilor populatiei, studii medii şi superioare; core target: 25-35 ani, extended target: 18-45 ani.

Maria Floricică, redactor şef, tel: 021-2113087
maria.floricica@weekender.ro