Expozitiile anului 2010 alaturi de organizatorul PRO Grafic. More than Print - expozitii poligrafice

BUCURESTI - 27 februarie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Anul 2010 aduce debutul unor noi expozitii in domeniul poligrafic (expozitia poligrafica se poate defini ca fiind o expozitie ce reuneste companii ce activeaza pe sectoare de imprimare diferite: tipar digital color, tipar offset, tipar digital inkjet de format lat, productie de semnalistica si sisteme expozitionale, tipar flexografic, imprimari textile, serigrafie, tampografie, sublimare dye)

Interviu cu Doamna Elena Raducanu, Director General al Expozitiei PRO Grafic. More than print!

1) Va rugam sa ne spuneti care sunt ultimele noutati cu privire la expozitia PRO Grafic.More than Print!

Pentru noi, ca organizatori, noutatile apar in fiecare minut. Din fericire aceste noutati sunt de factura pozitiva. Eu sunt o persoana care imi pastrez tonul moderat indiferent de valoarea informatiilor sosite. Mai importante pentru cititori sunt noutatile pe care noi le furnizam, in calitate de organizatori, deoarece acestea au un impact direct asupra expozantilor si a vizitatorilor. Prima noutate, imi permiteti sa o numesc asa, este convingerea potentialilor expozanti ca se poate organiza o expozitie cu tematica poligrafica la tarife pe jumatate fata de alte expozitii organizate pana in prezent. Acum, toti potentialii expozanti stiu ca isi pot construi un buget de participare la expozitie bazat pe un tarif de aproximativ 37 Euro pe mp.

De asemenea, privind spre celalalt pol al atentiei noastre, vizitatorii, isi pot programa linistiti vizita la expo PRO Grafic pentru ca le-am garantat acces liber si un loc de parcare liber. Calcule simple justifica asadar interesul expozantilor si al vizitatorilor pentru expozitia PRO Grafic.More than Print!

Tot la capitolul noutati putem mentiona si definitivarea listei cu temele de seminar ce vor fi sustinute in regim deschis pe toata perioada expozitiei. Pasul urmator va fi corelarea temelor cu programul persoanelor ce vor sustine aeste seminarii.

2) Care credeti ca sunt motivele pentru care ati primit aceste reactii pozitive?

Oamenii carora ne-am adresat, viitorii nostri parteneri au simtit ca propunerea sosita de la PRO Grafic este una sincera si onesta. Spre exemplu, pentru prima data in Romania, actorii din domeniul poligrafic au vazut o corelatie exacta intre nivelul de tarif achitat si nivelul expozitiei in ansamblu. Mai explicit, sumele platite pentru suprafata inchiriata trebuie sa fie in concordanta cu densitatea de vizitatori care trec pragul expozitiei. Cand platesti 37 Euro pe mp ai un nivel de asteptare diferit fata de atunci cand platesti 70 Euro pe mp, la care se adauga si o taxa de inscriere consistenta. Pe de alta parte, reactiile pozitive pe care le-am primit se explica si prin aceea ca atat expozantii, cat si vizitatorii vroiau o schimbare, vroiau altceva ca alternativa la ceea ce au primit pana acum. PRO Grafic.More than Print este o expozitie croita din dorintele si solicitarile nerezolvate anterior de catre organizatorii de show-uri in domeniu.

3) Revin si in acest interviu cu o intrebare de tipul: cum veti castiga notorietate pentru o astfel de expozitie?
Evenimentul ocazionat de expozitia PRO Grafic este o parte din proiectul nostru pentru urmatorii 3 ani. Nu suntem naivi sa speram la rezultate spectaculoase din primul an. Despre notorietatea la care faceti referire vom vorbi, daca aveti rabdare, la editia cu numarul 5 sau 6 a PRO Grafic. Pana atunci va voi expune mai degraba ce planuri avem pentru anul 2010. La capitolul expozitii pornim la drum cu un portofoliu anticipat de 5 expozitii si anume: Expo Sign - expozitie dedicata companiilor din industria publicitara si a printului inkjet digital de format lat; Expo Tipar - expozitie de tipografii; Promotionale Expo - expozitie de obiecte promotionale; Display Expo - expozitie de sisteme de afisaj; PRO Grafic.More than Print - expozitia furnizorilor din industria poligrafica.

4) Mi-ati spus in interviul precedent ca decizia de organizare a acestor expozitii nu dateaza de foarte mult timp. Veti apela la alte firme pentru know-how si logistica sau veti recruta personal de la companii cu mai multa experienta pe domeniu?

Sunt doua chestiuni oarecum in legatura, dar in esenta sunt extrem de diferite. Un principiu de mult verificat spune: \'Daca vrei ca ceva sa mearga foarte bine fa-l cu mana ta\'. Plecand de aici suntem hotarati sa organizam singuri aceste expozitii, in principal PRO Grafic.More than Print. In ceea ce priveste cooptarea in echipa noastra a unei persoane noi \'de la concurenta\' - cum se zice, este o tema inca in dezbatere, pe care o vom trata cu maxima confidentialitate pentru a nu pune presiune si a crea discutii inutile. Avem in acest moment cateva preferinte, dar nu dorim sa facem 3 propuneri la 3 persoane in speranta ca una din ele va accepta, ci vom aborda o singura persoana al carei profil si experienta se potrivesc intocmai profilului nostru de business.

Ca sa inchei raspunsul la intrebarea Dumneavoastra mai adaug doar ca intregul nostru timp de lucru este alocat pentru a transpune in Romania un anume model de expozitie pe care l-am putut observa si mai apoi analiza intr-o vizita a noastra in SUA. Tocmai de aceea vom organiza PRO Grafic in buna masura cu echipa noastra, iar ceea ce se poate externaliza va fi lucrat cu alte companii.


Despre Werschulz Media Solutions SRL

ProGrafic. More than Print! - expozitia industriei poligrafice din Romania
Puteti inchiria un stand fie direct pe www.prografic.ro, fie apeland 0762.683.005

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/werschulz-media-solutions-srl/expozitiile-anului-2010-alaturi-de-organizatorul-pro-grafic-more-than-print-expozitii-poligrafice