White Image castiga cu Renault Romania distinctia Gold Consumer la premiile MarketingSherpa, cel mai mare eveniment de email marketing din lume

BUCURESTI - 27 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing – MarketingSherpa Annual Email Awards.

White Image a obtinut premiul Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign (aceasta categorie premiaza campanii reprezentate intr-un format compact care pot fi parcurse visual intr-un mod asemanator unui postcard), campania “Renault SIAB” creata pentru clientul Renault si inscrisa in competitie fiind desemnata drept cea mai eficienta campanie din categoria sa.

MarketingSherpa Annual Email Awards premiaza in fiecare an cele mai eficiente campanii de comunicare pe email din lume si distinge castigatori la categorii diferite, atat pentru comunicarea Business-to Business, cat si Consumer.

Premiile Marketing Sherpa recunosc eficienta in email marketing, primul si cel mai relevant criteriu de evaluare si triere a campaniilor participante fiind rezultatele. Doar campaniile cu rezultate peste medie sunt admise in faza urmatoare a cursei.

Campania “Renault SIAB” a fost creata de White Image pentru clientul Renault Nissan Romania SRL si a fost premiata de Marketing Sherpa cu Gold Consumer in primul rand pentru rezultatele sale, in al doilea rand, pentru strategia utilizata si in al treilea rand, pentru creativitatea vizuala pentru ca, in definitiv, nivelul creativitatii este redat in cifrele si rezultatele raportate.

Campania a fost conceputa cu ocazia Salonului International Auto de la Bucuresti din
5-14 octombrie 2007 si a avut drept obiectiv atragerea abonatilor newsletterului la vizitarea standului Renault. Strategia de creare si livrare a campaniei a tinut cont de configuratia bazei de date, de momentul de trimitere in raport cu desfasurarea Salonului Auto, de preferintele si gusturile pentru content vizual al abonatilor.

MarketingSherpa a fost distinsa de The Economist, Harvard Business School si Entrepreneur.com drept compania care publica cele mai eficiente analize si studii de benchmark pentru profesionistii in marketing si este recunoscuta ca o voce importanta in email marketing. Premiul Gold Consumer obtinut de White Image este primul premiu de email marketing obtinut de o companie romaneasca intr-o competitie de o asemenea anvergura.

Despre White Image Grup


Despre MarketingSherpa
MarketingSherpa este o firma de cercetare specializata in cautarea si descoperirea solutiilor care asigura succesul in marketing, care se distinge prin faptul ca toate lucrarile sale de cercetare sunt publicate si disponibile intregii comunitati MarketingSherpa. Obiectivul sau declarat este acela de a oferi marketerilor din intreaga lume statisticile, inspiratia si regulile pentru imbunatatirea rezultatelor si a business-ului lor, atat prin premiile MarketingSherpa Annual Email Awards, cat si prin summit-urile organizate anual.

Despre White Image
White Image este lider in solutii customizabile de e-mail marketing. Preocupata de dezvoltarea unei platforme software puternic specializata, capabila a face fata celor mai mari provocari ale mediului online, White Image se concentreaza pe crearea de instrumente de analiza inovative si este dedicata deliverabilitatii si celor mai inalte standarde din e-mail marketing.



Nicoleta Magargiu
PR Officer
White Image - Loyalty Solutions
www.whiteimage.net
nicoleta@whiteimage.net
Tel: 0729 906 148
contact@whiteimage.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/white-image-castiga-cu-renault-romania-distinctia-gold-consumer-la-premiile-marketingsherpa-cel-mai-mare-eveniment-de-email-marketing-din-lume