White Image lanseaza primul instrument de analiza pentru advertiseri

BUCURESTI - 30 iulie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

White Image lanseaza primul instrument de monitorizare al inserturilor publicitare (bannere, logo-uri, sigle etc) in newslettere, dedicat advertiserilor. Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, solutia dezvoltata de White Image se imbogateste cu un nou instrument de analiza care inregistreaza in mod distinct interesul pentru insertul publicitar inclus in interiorul unui newsletter.

Pentru advertiser, rapoartele in timp real - accesibile printr-un nume de utilizator si parola - ofera transparenta cu privire la investitia sa financiara in integrarea unui insert publicitar in newslettere.
Pentru firma care trimite newsletterul catre abonatii sai, confidentialitatea bazelor de date este asigurata.

Prin acest instrument de monitorizare a insertului publicitar, unic in Romania, sistemul de email marketing intelligence conceput de White Image livreaza in mod real advertiserilor rapoarte privind eficienta insertului lor publicitar in newsletter:
- rapoarte legate de numarul de vizualizari,
- respectiv numarul de persoane unice care au vizualizat email-ul
- numarul de click-uri pe banner si numarul de persoane unice care au dat click pe banner
- iar in cazul in care campania se desfasoara in mai multe newslettere advertiserul poate masura unicitatea persoanelor care au vizualizat campania.

Advertiserul primeste date concrete privind performanta insertului sau publicitar in categorii diferite:
- la nivelul intregii campanii de email marketing rulate,
- agregat la nivelul unui publisher
- a unui singur newsletter.

Deoarece newsletterul ca instrument de e-mail marketing a capatat o putere tot mai mare si in Romania ultimilor ani, oportunitatea inserturilor publicitare in newslettere se impune tot mai mult. De aceea, White Image lanseaza pe piata un instrument viabil pentru masurarea reala a eficientei inserturilor publicitare din newslettere in functie de unicitate, instrument proiectat pentru a asigura o evaluare transparenta a oricarui insert.

Introducerea acestui instrument ofera posibilitatea oricarei companii care publica un newsletter sa folosesca potentialul acestuia de a genera venituri.

Despre White Image Grup

White Image este lider in solutii customizabile de email marketing, gestioneaza un volum de peste 25 milioane de emailuri anual.
Portofoliul White Image cuprinde marci precum: Renault Trucks, Seat, Panasonic, Media Galaxy, Altex, Orion, Lindab, Valrom, Qualians, Bancpost, Bursa Romana de Marfuri, Farmaciile Dona, Business Edu, Netbridge, Codecs, Ensight, Epicor Scala, Ziarul Financiar, Business Magazin, Volkswagen, Avon.
White Image este in prezent singura companie romaneasca implicata in comunitatea internationala „Email Service Provider Coalition” si reprezentant in Europa de Est al Habeas Inc – Email Trust Authority.

Nicoleta Magargiu
PR Officer
White Image - Loyalty Solutions
www.whiteimage.net
Tel: (021) 310.15.10
contact@whiteimage.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/white-image-lanseaza-primul-instrument-de-analiza-pentru-advertiseri