White Image Loyalty Solutions lanseaza "one-to-one communication".

BUCURESTI - 4 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Incepand cu 1 octombrie 2004, White Image Loyalty Solutions propune companiilor din Romania servicii de fidelizare complexe si complete axate pe o comunicare one-to-one. Aceasta presupune in primul rand adaptarea comunicarii la interesele fiecarei persoane astfel incat mesajele trimise sa fie cat mai relevante pentru cel care le primeste.

Fiecare persoana are interese diferite, fiecare persona este diferita, de aceea pentru a livra un mesaj relevant trebuie sa ne adaptam cerintelor, preferintelor declarate si in special celor manifestate ale fiecarei persoane. De ce sa trimiti un mesaj de interes general cand pe unii din clientii tai ii intereseaza doar un serviciu/produs al companiei tale?

Fiecare dintre noi se afla in diverse faze ale ciclului de viata ca si client, de ce sa trimit unei persoane care tocmai si-a cumparat o masina un mesaj in care sa-i ofer o reducere la masina pe care tocmai si-a cumparat-o, cand el are nevoie de produse pentru intretinerea acesteia?

Cum functioneaza noul sistem de loializare White Image Loyalty Solutions?
Pe baza preferintelor declarate si/sau manifestate de o persoana si monitorizate de White Image Loyalty Solutions se poate determina gradul de interes fata de produsul/serviciul in cauza iar in functie de ciclul de viata al acelei persoane ca si client putem stii de ce anume acesta are nevoie.
Mai departe White Image va putea dezvolta o comunicare axata pe interesele fiecarei persoane pentru ai oferi acesteia un continut cat mai relevant sau un produs de care aceasta are cu adevarat nevoie si exact in momentul in care are nevoie.

Noul model de comunicare propus de White Image Loyalty Solutions se bazeaza pe o serie de cercetari realizate in house privind gradul de interes al unei persoane fata de un produs sau altul. Astfel s-a observat ca in momentul in care o persoana primeste in mod repetat informatii/oferte nerelevante refuza a mai accepta mesaje de la compania in cauza si aceasta decizie este luata intr-o perioada foarte scurta dupa maxim 3 mesaje nerelevante.

Spre deosebire de metodele clasice care presupun o targetare pa baza caracteristicilor demografice White Image Loyalty Solutions propune o abordare mai pragmatica, o targetare axata in principal pe gradul de interes si pe nevoile unei persoane.

“Dezvoltarea acestui nou serviciu dedicat actiunilor de loializare reprezinta dedicarea noastra pentru calitatea si nu pentru cantitatea actiunilor de comunicare. Am inceput ca o companie specializata exclusiv in programe de loializare si vom continua in aceasi directie cu noi servicii. Am stipulat inca de la inceput in misiunea noastra sa nu tratam clientii ca si statistici si ne tinem de cuvant.” declara Gratiela Ozun, Loyalty Manager White Image Loyalty Solutions

Despre White Image Grup

Despre White Image - Loyalty Solution
White Image este prima companie specializata in servicii de fidelizare adaptate la cele mai noi tendinte ale pietei. White Image ofera companiilor din Romania strategie si solutii profesionale de loializare prin e-mail marketing si este partener in Romania a liderului mondial in solutii de servere dedicate Rackspace.

Ca o companie specializata in cresterea valorii unei marci, White Image creaza si dezvolta solutii de fidelizare care pur si simplu izoleaza fiecare client sau potential client ca individ si dezvolta o continua relatie cu acesta - pentru a ii oferi o valoare adaugata mai mare si pentru a va oferi dumneavoastra un profit substantial
White Image - Loyalty Solutions
Str. Xenopol, nr. 3, Sect 1, Bucuresti
Tel: 212.41.15
Fax: 314.01.05
contact@whiteimage.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/white-image-loyalty-solutions-lanseaza-one-to-one-communication-