Cum să iți optimizezi profilul de Google Maps pentru a atrage mai mulți clienți

BUCURESTI - 9 august 2021

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Profilul de Google Maps este una dintre metodele de promovare gratuită pe internet pentru afacerile locale. Optimizat corect, acesta poate ajuta micii antreprenori să atragă noi clienți pentru afacerile lor.

Sursa foto: convertimo.ro

Sursa foto: convertimo.ro

Agenția de marketing Convertimo a realizat un scurt ghid prin care poți atrage mai mulți clienți cu ajutorul unor optimizări la nivelul profilului de Google Maps.

Postează frecvent fotografii de calitate

Google ține cont de calitatea fotografiilor și frecvența cu care acestea se postează în contul de Google Maps. Încearcă să postezi regulat fotografii reprezentative pentru afacerea ta. Fie că prestezi servicii sau vinzi produse, important este să le expui clienților momente din timpul activității pe care o desfășori. 

Adaugă o descriere relevantă în care să incluzi cuvinte cheie

Pentru a îți îmbunătăți clasarea în Google Maps în zona ta, este important să adaugi o descriere pentru afacere care să conțină cuvinte cheie relevante pentru nișa în care lucrezi. Ai grija totuși ca această descriere să fie scrisa într-o manieră naturală, nu doar o simplă înșiruire de cuvinte cheie.

Încurajează clienții să îți lase recenzii și să adauge fotografii

Recenziile au un rol foarte important atunci când vine vorba de decizia de cumpărare pe care un potențial client trebuie să o ia în momentul în care are nevoie de produse sau servicii din nișa ta. Încurajează-ți clienții să lase recenzii și să adauge poze astfel încât Google să vadă că ai un business activ, dinamic și cu o reputație bună.

Motorul de căutare urmărește tot timpul să afișeze oamenilor site-uri și afaceri cu o reputație bună deci daca vei avea multe recenzii, vei fi cu un pas în fața competitorilor tăi. 

Totodată, ideal este să răspunzi la toate recenziile. Daca sunt pozitive, poți pur și simplu să mulțumești iar daca sunt negative, încearcă să descoperi care a fost nemulțumirea clientului pentru a evita situații similare pe viitor.

Pe lângă acești trei factori de care Google ține cont atunci când stabilește ordinea rezultatelor în căutările din Maps, trebuie să avem în vedere faptul că acest clasament este influențat și de distanța dintre utilizatorul care efectuează o căutare și business-urile relevante din perimetrul lui. 

Așadar, specialiștii Convertimo te sfătuiesc să nu îți neglijezi profilul de Google Maps. Ramai activ și relevant iar rezultatele se vor vedea în timp. Vei observa o creștere constantă, de la lună, la lună.

Sursa foto: convertimo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/whitepress/cum-sa-iti-optimizezi-profilul-de-google-maps-pentru-a-atrage-mai-multi-clienti