De ce sunt importante advertorialele pentru succesul unei afaceri?

BUCURESTI - 24 mai 2022

Comunicat tip General in IT&C, Media / Publicitate, Tehnologie

Atunci când nu te poți descurca singur cu evidențierea afacerii, publicitatea prin advertoriale, create de profesioniști, reprezintă cheia succesului pe termen lung. Vei câștiga noi clienți, vei construi conștientizarea asupra mărcii, educa consumatorii, și nu numai, toate pentru a te bucura în final de toate beneficiile aduse de publicarea advertorialelor. Publicitatea prin advertoriale reprezintă o investiție de lungă durată, menită a forma și atrage potențiali cititori, în utilizatori clienți.

Adobestock.com

Adobestock.com

Ce este un advertorial?

Un advertorial este un conținut publicitar publicat pe diverse site-uri web, redactate într-un stil jurnalistic. Deși formatul de redactare este asemănător cu alte tipuri de editoriale, advertorialele sunt articole plătite, ce au menirea de a promova un produs, serviciu sau o informație. 

Prin advertoriale, reușești să atragi atenția asupra produselor și bunurilor comercializate, crește expunerea în rândul cititorilor și atinge obiectivele de afaceri. 

În funcție de tipul de reclamă plătită dorit, advertorialele se clasifică în reclame pentru produse, prin crearea unei imagini favorabile asupra lor, advertoriale ce urmăresc explicarea anumitor subiecte sau recenzii, precum și advertoriale de tip știre, prin care se dorește atragerea atenției asupra unui anumit subiect.  

De ce contează atât de mult advertorialele pentru creșterea unei afaceri?

Advertorialele pot standardiza informația în spirit analitic, concisă și ușor de înțeles de către oricine. Conținutul regăsit într-un advertorial este aprofundat, pentru ca publicul să îmbrățișeze informații noi. 

Principalul motiv pentru care tot mai multe firme apelează la ajutorul advertorialelor pentru a-și face cunoscută afacerea, constă în conținutul atractiv și explicit al produselor comercializate.

Publicitatea digitală nu este agasantă cu cititorii. Din contră, le oferă impresia că nu sunt forțați să cumpere produsul, ci doar informații utile, atractive, informații ce îi pot convinge în final să devină clienți. 

Principalele beneficii ale advertorialelor

Cu o bună strategie, advertorialele te pot ajuta să atragi noi clienți și să îi păstrezi pe cei actuali, să construiești un grad ridicat de conștientizare și credibilitate a mărcii, să găsești sprijin în noi piețe, să îți păstrezi locul înaintea concurenței, și bineînțeles, să îți atingi toate obiectivele afacerii, prin creșterea vânzărilor. 

Utilizarea adevertorialelor pentru construirea conștientizări consumatorului și creșterea credibilității mărci, vor ajuta potențiali clienți să urmărească cu interes produsele comercializate și să devină clienți. Acest tip de reclamă este utilă, deoarece ajunge în fața consumatorilor de mai multe ori, atrăgându-le atenția. 

Educarea consumatorilor despre modul în care produsele comercializate și esența mărcii, îi vor ajuta pe aceștia să înțeleagă mai bine serviciile oferite, pentru a se transforma într-un final în clienți. 

Advertorialele permit îmbunătățirea reputației, în special în cazul firmelor mici și mijlocii. Cuvintele cheie utilizate, mesajele, concluziile, vor putea ajunge la publicul țintă și evidenția aspectele pozitive ale companiei. 

Publicitatea prin articole plătite te poate ajuta să ajungi la un număr cât mai mare de consumatori din publicul țintă, fiind crucială în atragerea clienților. De asemenea, te va ajuta să păstrezi actualii clienți, prin reamintirea produselor comercializate, stârnirea interesului pentru cele noi și oferirea de sfaturi și recomandări, în ceea ce privește produsele. 

Folosind advertoriale, nu vei crește doar performanța site-ului și atrage clienți noi, ci vei reuși să rămâi înaintea companiilor concurente. Vei pune imaginea mărcii în prim plan, aducând-o în atenția oamenilor și vei câștiga clienți. 

Advertorialele, ca instrument de promovare, vor ajuta companiile mici să se dezvolte. Esența unei afaceri de succes constă în construirea unei relații cu oamenii. Prin intermediul articolelor plătite, vei reuși să ajungi la publicul țintă cu informații pozitive și transforma potențialii clienți în cumpărători.