WILSON LEARNING RELANSEAZĂ "NEGOTIATION TO YES"

BUCURESTI - 25 mai 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, Educatie / Cultura, Industrie, IT&C

Programul revizuit în format de seminar cu durata de 2 zile este disponibil acum în 2 variante:
Negotiating to Yes – Sales Edition a fost conceput să ajute organizaţiile să-şi crească eficienţa vânzărilor şi creşterea profitului prin consolidarea relaţiilor cu clientul.
Negotiating to Yes – Corporate Edition urmăreşte ajutarea oamenilor implicaţi în afaceri să influenţeze luarea deciziei prin valorificarea relaţiilor profesionale interne şi externe organizaţiei.

NEGOTIATION TO YES

NEGOTIATION TO YES

 Esenţa unei negocieri eficiente – fie aceasta în vânzări sau în activitatea curentă a organizaţiei – nu constă în a te apăra în faţa celeilalte părţi. Acest gen de abordare poate conduce la un compromis, dar cu siguranţă nu va construi acorduri de tip « Win-Win » pe termen lung!  

WILLIAM URY

Ambele variante au fost dezvoltate prin contribuţia Dr. William L. Ury, co-founder al Harvard’s Program on Negotiation şi autor al Getting To Yes: Negotiating Agreement Without Giving In (bestseller editat în peste 8 milioane exemplare în 30 de ţări, tradus în limba română în 2007) şi  Getting Past No: Negotiating with Difficult People.

 “Noua abordare a negocierii înlocuieşte poziţionarea convenţională a “târguielii” cu Principiile de Negociere bazate pe proces elaborat, acord optim şi consolidarea relaţiilor între cele două părţi” spune David Yesford, vicepreşedinte Wilson Learning Worldwide. “Cu alte cuvinte, se face trecerea de la confruntarea face-to-face la rezolvarea problemelor side-by-side, poziţionare care conduce la stabilirea de acorduri mutuale benefice fără a recurge la poziţii de forţă.”

Despre WILSON LEARNING

Începând cu 1965 Wilson Learning a colaborat cu specialişti recunoscuţi din lumea academică (Harvard University, Standford School of Business, University of New Hampshire) pentru a conduce spre succes peste 800 de organizaţii din Forbes Global 2000 prin inspiraţia, dezvoltarea şi transformarea celui mai mare capital al acestora: OAMENII.
Wilson Learning are ca principală misiune sprijinul organizaţiilor în vederea îndeplinirii cu succes a strategiilor şi obiectivelor de afaceri.
Wilson Learning este prezentă în România începând cu 2007 şi a livrat consultanţă, evaluare şi programe de Vânzări, Leadership şi Customer Service clienţilor din domeniul bancar, asigurări, FMCG, telecomunicaţii, pharma şi industrie.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/wilson-learning/wilson-learning-relanseaza-negotiation-to-yes