Cine sunt speakerii conferintei “Branduri, campanii eficiente”

BUCURESTI - 24 aprilie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Internet, Cursuri

Teodora Juravle (Carrefour Romania), Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Ioana Mucenic (pastel), Mugur Patrascu (iLeo), Adelina Oprea (Adelinaoprea.ro), Doru Panaitescu (Marketeer.ro), Ioana Lintoiu (AI PR!), Marius Nedelcu (World Class) si Raluca Georgescu (GPeC) sunt speakerii care vor discuta despre branduri si campanii eficiente in cadrul unui eveniment cu participare gratuita, dedicat specialistilor si pasionatilor de advertising, marketing sau PR, dar si managerilor si studentilor la facultati de comunicare, publicitate sau relatii publice.

Conferinta

Conferinta "Branduri, campanii eficiente"

Speakerii au o vasta experienta in branding, advertising si comunicare, experienta dobandita prin realizarea de campanii de promovare si de branding adaptate pietei din Romania si specificului local.

Evenimentul este organizat de PR2advertising.ro si moderat de Dorina Florea (TVR). Participarea este gratuita. Detalii despre inscriere pot fi gasite aici.

Cine sunt speakerii evenimentului

Petrisor Obae, fondatorul Paginademedia.ro, distins cu Premiul de excelenta al IAA – International Advertising Association, este un jurnalist cu experienta in media: editor al fluxului Media&Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, sef departament media Evenimentul zilei. In cadrul evenimentului va face o trecere in revista a televiziunilor in cadrul unei prezentari cu tema “Branduri de televiziune”.

Mugur Patrascu este Managing Partner al agentiei iLeo si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 15 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 12 ani in digital iar, prin intermediul prezentarii sale, va aborda subiectul eficientei utilitatii in comunicare.

Teodora Juravle va discuta despre branduri de succes. Teodora este Marketing Communication Manager la Carrefour Romania si din aceasta pozitie coordoneaza activitatile de comunicare externa pe toate canalele de interactiune cu consumatorii (mass-media, digital, evenimente, PR), avand in vedere strategia multi-format a grupului Carrefour Romania - hypermarket, supermarket, proximitate, online

Ioana Mucenic lucreaza in publicitate de sase ani, dintre care patru i-a petrecut in propria companie. In 2006 a infiintat propria agentie de marketing experiential si, doi ani mai tarziu, a fondat o agentie de grafica si design publicitar.

Doru Panaitescu este economist (a terminat ASE Bucuresti), internaut, antreprenor, proprietarul unei miniretele de site-uri de nisa, social media nerd, dar si vorbitor la conferinte despre Marketing/Internet/New Media/Digital.

Adelina Oprea are o experienta de 4 ani in marketing online, iar zona de fashion este una dintre preferatele ei.  A coordonat campaniile de rebranding pentru Zorilestore, a contribuit la creareasi lansarea proiectului Sandalandala, a revenit la fashion, pentru a conduce departamentul de marketing La Redoute, iar in prezent pregateste campania de lansare a unui start-up din zona de culinar, din pozitia de marketing & strategy manager.

Marius Nedelcu a reusit sa imbine cu succes muzica, sound-ul, cu managementul si marketingul. Timp de aproape un deceniu in lumina reflectoarelor de pe scena muzicii europene, Nedelcu a devenit in 2011 purtatorul de cuvant oficial pentru World Class Romania. El este cunoscut pentru abordarea managementului de afaceri pentru mai mult de opt ani si in prezent este director de marketing World Class Romania.

Ioana Lintoiu, Managing Partner al agentiei AI PR! Consulting, PR & Events, si-a inceput cariera in televiziune (TVR) in urma cu 15 ani, a lucrat in diferite trusturi mass-media osciland intre presa scrisa si televiziune, iar in urma cu 5 ani a pus bazele propriei agentii de PR. Detine un portofoliu variat, de la artisti si persoane publice, pana la firme si evenimente de calibru, atat din sectorul business, cat si din showbizz, iar in cadrul conferintei va vorbi despre importanta pozitionarii raportata la imaginea persoanelor publice si comunicare prin mass-media in procesul cladirii unui brand.

Raluca Georgescu este manager cu peste 10 ani de experienta in strategie si marketing online si Co-Organizator GPeC (cel mai important eveniment de e-commerce din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online).

Afla mai multe despre cum poti participa gratuit aici.

Sponsori principali

Carrefour Romania si World Class

Sponsori secundari

ANA ARE, Creative News, Goodyear Romania, Kurtmann.ro, Lasermaxx, Editura Litera, Sano Vita

Parteneri media principali

Romania libera

Parteneri media secundari

9am.ro, Acasa.ro, Business24. Business Woman, Comunicatedepresa.ro, LivePR, Mujer, Spring Events, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/woman/cine-sunt-speakerii-conferintei-branduri-campanii-eficiente