Seminar: Brand For Success, 16 martie, WTC Bucuresti wtcb.ro

BUCURESTI - 5 martie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, HR, Farmaceutic

How To Sell Your Products/Services To A Post-Recession Consumer ?
How to Make Your Brands To MaKe Money ?

Participantii la seminar vor beneficia de un abonament la revista Cariere, pe un an de zile.

Seminar: Brand For Success, 16 martie, WTC Bucuresti wtcb.ro

Ce trebuie sa facem pentru a transforma beneficiile produselor noastre in avantaje strategice?

Cum sa alegem cea mai buna strategie de brand, acum cand consumatorii se gandesc mai degraba cum sa economiseasca?

Ce trebuie sa le dam sau sa le cerem consumatorilor pentru a-i fideliza?

WTC Bucuresti si compania de consultanta in branding Think Creative organizeaza in data de 16 martie 2012 Editia a II-a trainingului “Brand For Success: How To Sell Your Products/Services To A Post-Recession Consumer”.

Evenimentul isi propune sa va ofere repere practice si teoretice pe baza carora sa puteti construi strategii de branding si comunicare creative si relevante pentru consumatorii produselor si serviciilor dumneavoastra.

Seminarul va fi sustinut de Alexandra Craciun – consultant in probleme de branding, rebranding si strategie de comunicare, cu experienta de peste 15 ani in publicitate in cadrul unor agentii multinationale: DDB, McCann Erickson; autoarea volumului Branding pentru numaratorii de stele; titular al cursurilor de publicitate si branding din cadrul Masteratului de Consultanta si Expertiza in Publicitate din cadrul Departamentului de Comunicare si Relatii Publice, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti, profesor asociat al Universitatii din Regensburg, Germania, fondator al companiei de consultanta in branding Think Creative.

Marketingul 3.0 sau brandingul multisenzorial substituie gradat  tehnicile traditionale de comunicare. Batalia pentru cotele de piata s-a mutat acum, in mintea consumatorilor iar tehnicile de a ajunge acolo sunt din ce in ce mai sofisticate.

Recesiunea economica a dus nu numai la schimbarea structurii anumitor piete, dar si la modificarea comportamentelor de consum.

In Vest se vorbeste din ce in ce mai mult despre o noua tipologie de consumator numit “ the post-recession/ post-crisis consumer” si despre noi repere si comportamente in luarea deciziei de cumparare. Mai mult, sub presiunea retelelor sociale si a noii conectivitati a consumatorilor, vorbim deja despre noi trenduri in branding si comunicare.

Detalii despre program si inscrieri la

http://www.wtcb.ro/events/2012/brand-for-success/