INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
Seminar Communication & PR skills for the Assistant Manager 14 Octombrie 2011 WTC Bucuresti
BUCURESTI - 20 septembrie 2011
Comunicat tip General in Afaceri
WTC Bucureşti şi Think Creative organizează în data de 14 Octombrie 2011 seminarul interactiv “Communication & PR Skills for the assistant manager” pentru a oferi un program de training la nivel avansat în domeniul compentenţelor legate de comunicare şi PR specifice activităţii de asistenţă managerială.
Uneori ,,e mai uşor să găseşti un expert sau un strateg decât o secretară bună” spunea Prof. Mircea Maliţa subliniind importanţa rolului asistentului de manager în cadrul companiei. Şi aceasta pentru că eficienţa activităţii de secretariat implică atât competenţe strategice cât şi expertize în domenii din cele mai diverse, dar în special în domeniul comunicării.
Mai mult decât atât, din ce în ce mai multe secretare moderne sunt puse în situaţia de a desfăşura activităţi care intrau în mod tradiţional în atribuţiile departamenelor de PR sau comunicare: organizarea de evenimente, redactarea de newslettere, realizarea unor materiale de comunicare corporatistă - cataloage, agende, calendare, relaţia cu presa, etc.
Desigur, motivul acestor schimbări este legat atât de recesiuna economică ce a impus reorganizarea unor departamente, dar şi de apariţia noilor tehnologii informaţionale şi comunicaţionale ce, pe de o parte, “secretarizează’’ în mod eficient o parte din activitatea managerului, iar pe de altă parte, sporesc accesul secretarei la informaţii şi aportul ei la actul decizional.
În consecinţă, în actualul context socio-economic, este clar că succesul profesional poate fi asigurat sau maximizat numai prin dezvoltarea profesională continuă şi adecvată. Introducerea unor noţiuni şi competenţe din domenii precum teoria comunicării, relaţiile publice, comunicarea corporatistă au ca scop definirea unui nou profil al asistentului de manager în concordaţă cu nevoile economiei globale, în noul context al adaptării noastre la cerinţele Uniunii Europene şi la schimbările cauzate de recesiunea economică.