Minimax vine cu elemente 3D

BUCURESTI - 22 martie 2013

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Din 23 martie, Minimax are o noua imagine; atat logo-ul cat si cunoscutele personaje ale postului sunt proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se efectueaza in format 16:9. Noua infatisare debuteaza cu o campanie nationala, prin intermediul careia Minimax ii invata pe copii sa recicleze.

Adresat micutilor telespectatori cu varste cuprinse intre 2 si 12 ani, Minimax face un important pas in dezvoltarea vizualului sau, inserand o serie de elemente 3D.

Minimax vine cu elemente 3D

“De 12 ani ne mandrim cu un canal de televiziune creat special pentru copii, cu programe non-violente. Intrucat piata de televiziune se afla intr-o continua schimbare, ne-am propus sa aducem ceva nou, prin care sa ne diferentiem si sa ne adaptam nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera si mai mult spectacol iar telespectatorii vor trai noi experiente, alaturi de personajele Minimax. In egala masura, ramanem un canal TV care sprijina educatia si dezvoltarea celor mici, atat prin continutul sau, cat si prin activitatile extra-scolare demarate”, declara Anda Manza, Country Manager Chello Networks.

Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antreneaza creativitatea celor mici. Acestia sunt invitati sa dea viata personajelor Mini, Max, Cutulache si Pisicuta, construindu-le din materiale reciclabile. Odata realizate, copiii, parintii sau profesorii vor trimite o poza cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Castigatorii vor fi alesi dintre cei care vor strange cele mai multe like-uri si vor avea cele mai creative si complexe lucrari.

Premiile oferite constau in 50 de biciclete, 80 de enciclopedii si 75 de soft-uri educationale. Cea mai buna lucrare realizata are sansa de a castiga premiul special – o vizita a celor patru personaje Minimax la scoala sau gradinita castigatorului.

Campania se desfasoara in perioada 23 martie – 5 mai, in scolile primare si gradinitele din tara.

Proiectul este o noua initiativa de amploare Minimax, cu scop educativ, prin care copiii sunt stimulati sa respecte mediul inconjurator si sa participe activ la intretinerea lui.

In prezent, Minimax poate fi urmarit de peste 4 milioane de abonati in Romania, in retelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar si in retelele majoritatii operatorilor de cablu regionali.

Campanie realizata cu sustinerea Ministerului Educatiei Nationale, UPC, Prima TV, Intuitext, Suntparinte.ro si Editura Litera.

www.minimaxro.tv

 

Minimax face parte din grupul de televiziuni Chello Central Europe

Chello Central Europe este principalul furnizor de continut din Europa Centrala. Portofoliul curent de televiziuni din Romania include printre altele: Minimax, Megamax, Sport1, SportM, TV Paprika, Film Café, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network si MGM Channel.

In afara de televiziunile tematice, Chello Central Europe opereaza si AT Media, agentia de vanzare de publicitate numarul unu in Polonia, cat si Mojo Productions, un studio de productie full service pentru televiziunile locale si internationale din regiune.

www.chellocentraleurope.com