Kaufland la Turda!

BUCURESTI - 13 februarie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Una dintre cele mai mari şi expansive societăţi de comerţ cu amănuntul din Europa, Kaufland, vine şi în Turda! Cel de-al nouăsprezecelea hipermarket Kaufland se deschide joi, 15 februarie 2007.

Investiţia din Turda se ridică la aproximativ 7,5 milioane de Euro.
Pe terenul de aproximativ 22.100 de metri pătraţi a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafaţă de 5.350 de metri pătraţi şi o parcare pentru clienţi de 355 locuri. Până în prezent, investiţia totală în ţara noastră a ajuns la aproximativ 270 de milioane de Euro.

Intrarea Kaufland pe piaţa românească a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket în Bucureşti, în zona Bucur Obor. În 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland în Râmnicu Vâlcea şi a urmat al treilea în 15 decembrie, la Ploieşti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland în Alba Iulia. A urmat Timişoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare în 16 martie, Târgu Mureş în 11 aprilie, Galaţi în 4 mai, Cluj în 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare în 27 iulie, Suceava în 24 august, un al doilea magazin în Timişoara, în 12 octombrie, Târgovişte în 19 octombrie, Bistriţa în 2 noiembrie, Piteşti în 23 noiembrie, Bucureşti – Barbu Văcărescu în 20 decembrie 2006 şi Piatra Neamţ în 25 ianuarie 2007.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajaţi în întreaga Europă, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro.
Concernul Kaufland este reprezentat de peste 800 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia şi România. În luna martie a anului trecut a fost deschis şi în Bulgaria primul magazin Kaufland.

Kaufland România a creat până în momentul actual aproximativ 4.150 de noi locuri de muncă, la sediul central, în magazinele din Bucureşti, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Alba Iulia, Timişoara, Baia Mare, Târgu Mureş, Galaţi, Cluj, Hunedoara, Satu Mare, Suceava, Târgovişte, Bistriţa, Piteşti, Piatra Neamţ şi Turda, precum şi la noul depozit central situat în Parcul Industrial Ploieşti.

Kaufland se ghidează după principiul “totul sub acelaşi acoperiş”, oferind produse variate, care acoperă tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă.

Un punct forte pentru Kaufland îl reprezintă departamentul de produse proaspete: Kaufland garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea absolută, la preţuri mici, pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, până la legume şi fructe.

În afară de oferta bogată de alimente, Kaufland oferă produse atractive la preţuri convenabile din domeniile menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.

Departamentul legume şi fructe
Un punct deosebit de atracţie este departamentul de legume şi fructe. Aici este oferită în orice anotimp o gamă largă de fructe şi legume din ţară, articole de sezon, dar şi produse exotice din ţări îndepărtate.

Departamentul de produse proaspete cu servire asistată
Cuprinde peste 500 de articole din România, inclusiv specialităţi regionale la preţuri foarte mici. Acest departament este completat cu un raion de lactate, de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.

Brutăria
Brutăria proprie cu preţuri reduse oferă la orice oră pâine, baghete şi chifle, dar şi specialităţi. Clienţii se pot servi singuri şi primesc produse proaspete, pentru că ele se coc în magazin de mai multe ori pe zi.

Non-Food
Pe lângă oferta variată de produse alimentare, Kaufland oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.

Preţ, calitate, servicii şi program zilnic
Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică de preţuri foarte severă. Nu numai preţurile cele mai avantajoase fac magazinul Kaufland atât de atractiv. Deosebita amabilitate a angajaţilor, precum şi multiplele garanţii şi servicii arată că la Kaufland se pune accentul foarte mult pe satisfacţia clientului.
O demonstrează şi programul stabilit în avantajul clienţilor – Kaufland este deschis de luni până sâmbătă, de la ora 7.30 la ora 22.00, iar duminica de la ora 07.30 la ora 20.00.

Facilităţi pentru clienţi
Kaufland pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă.

Concesionari
Următorii întreprinzători puternici rotunjesc oferta Kaufland din Piatra Neamţ: Banca Română pentru Dezvoltare, Cofetăria Pralina, Inmedio, Romphoto, Globalnet, Sensiblu şi Domo.
Prin această varietate de domenii, Kaufland oferă toate condiţiile pentru un shopping de succes.

Protecţia mediului
Kaufland promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, Kaufland foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.

Highligts
Grupul Kaufland ia parte regulat la competiţii europene din domeniu şi a fost deja de multe ori premiat pentru realizări deosebite şi pentru calitatea foarte bună a produselor oferite.

Despre Zoom Zet Media

ZoomZet Media organizeaza orice fel de eveniment, incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda.

Oana Stanoevici
ZoomZet Media
oana@zoomzet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zoom-zet-media/kaufland-la-turda