Okfea lansează un nou concept și revoluționează piața alcoolului

BUCURESTI - 4 martie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Okfea -coffee & juice bar to go- este un concept modern și alternativ de cafenea, cu mai multe locații în București, unde bariști profesioniști creează o poveste unică în fiecare pahar de cafea. Așa cum te duce gândul, după ce ți-a luat un minut sau două să descifrezi exact numele, „Hai la Okfea” este chiar îndemnul celor doi tineri din spatele conceptului, Andreea Radu și David Ioanițescu , de a intra în locațiile lor micuțe și cochete și a de servi o cafea premium, alături de o gustare sănătoasă, la pachet.

Okfea lansează un nou concept și revoluționează piața alcoolului

Okfea lansează un nou concept și revoluționează piața alcoolului

Povestea Okfea a început încă din 2007 și se dezvoltă continuu în jurul unui blend de cafea italienesc premiat la concursuri internaționale, alcătuit din origini din 4 țări recunoscute pe plan mondial în cultivarea cafelei, cu o istorie îndelungată în menținerea și perfecționarea calității. Pe lângă cea mai bună cafea, vei găsi în locațiile Okfea și alte produse care să-ți încânte papilele gustative: de la croissante proaspăt scoase din cuptor, gustări sănătoase și sandvișuri homemade rumenite la grill, la clasicul fresh de portocale stors pe loc prin presare la rece, dar și la cele mai bune smoothie-uri, pe baza de fructe, legume sau … cafea! „Încercăm să mergem pe ideea de cât mai natural și cât mai local, de exemplu un salam de biscuiți tradițional pur românesc, biscuiței de casă, ciocolată de casă fără zahăr, limonade naturale, apă plată alcalină, batoane vegane și fără conservanți, prăjituri naturale.” – Andreea Radu, co-fondator Okfea.

Cei 2 antreprenori implementează în prezent un nou concept, primul de acest gen pe piața “to go” din România: mixology corner – un colț cu preparate ușor alcoolizate, la prețuri fixe și foarte accesibile oricui. Noul concept aduce o revoluție pe piața alcoolului și raliază la trendul occidental de relaxare și socializare după o zi la birou, când fiecare merită o scurtă pauză de destindere înainte de a pleca spre casă sau spre o cină la restaurant. „Încurajăm folosirea mijloacelor de transport în comun, sau de ce nu – dacă distanța o permite – mersul pe jos/pe trotinetă/bicicletă că tot vine vremea frumoasă. Astfel, în loc să stai 50-60 minute blocat în traficul bucureștean, mai bine vii la Okfea, servești un pahar și pleci mai bine dispus!” – David Ioanițescu, co-fondator Okfea.

Un extras din noul meniu de preparate alcoolice cuprinde: baza de alcool la 6 lei (vodka, whiskey, gin, rom, digestiv, aperitiv) care se combină cu oricare băutură nealcoolică din cafenea, la 3 lei (apă minerală/tonică, cola și similare) sau la 5 lei (energizant, fresh portocale/mere, limonadă On Lemon, suc de aloe sau fructe, suc de mere/portocale/merișor). Tot în gama prețurilor de 6 lei regăsim și shot-urile de tequila sau de rachiu natural din mure. Dacă în schimb ne dorim ceva mai ușor, putem opta pentru un pahar de vin sau de prosecco, sau pentru o bere artizanală românească, la doar 10 lei. Cu o imaginație creativă, putem obține și câteva rețete magnifice de espresso corretto (corectat și întărit cu puțin alcool).

Antreprenorii nu și-au propus să facă concurență barurilor și cluburilor locale, în condițiile în care noile preparate introduse în meniu conțin o cantitate limitată de alcool. Din contră, conceptul a fost gândit precum o ocazie de încălzire rapidă after-work, înainte de cină, care poate fi continuată ulterior cu prietenii într-un bistro, pub, club etc. Având în vedere că preparatele se vor servi la pachet, în pahare de unică folosință, consumul de alcool va fi limitat per persoană, căci locațiile Okfea nu pun la dispoziție mese și scaune, servind exclusiv la pachet sau pentru consumul pe loc, și e destul de puțin probabil ca o persoană să poată pleca cu mai mult de 2 pahare. Programul cafenelelor a fost prelungit special pentru acest scop, până spre orele 19/20 în locația din Matei Voievod. Inclusiv la locația Okfea MNAC din Palatul Parlamentului, conceptul a fost integrat sub forma unui eveniment „Happy Hour” care se organizează în fiecare vineri de la ora 18:00 până la ora 23:00, iar clienții se pot bucura de apusul soarelui pe terasa cafenelei, pe ritmuri de dans, după vizitarea celor 4 etaje ale Muzeului de Artă Contemporană.

Conceptul Okfea Mixology Corner este disponibil și celor care sunt interesați să deschidă o locație Okfea în franciză, fără taxe suplimentare. În prezent există 4 locații proprii și o franciză, urmând deschiderea a 2 noi locații în perioada imediat următoare, iar planurile de expansiune vizează atingerea unui număr de 50 de locații în decurs de maximum 2 ani. Cei 2 fondatori ai conceptului se concentrează pe minimizarea costurilor de amenajare și demarare a noii afaceri francizate, astfel încât francizații lor să-si recupereze investiția într-un timp foarte scurt, estimat la 6 luni.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-edcora/okfea-lanseaza-un-nou-concept-si-revolutioneaza-piata-alcoolului