AIESEC University - provocarea inceputului de toamna

BUCURESTI - 3 septembrie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

La inceputul anului universitar 2009/2010, AIESEC Bucuresti ii invita pe tineri sa se dezvolte profesional intr-un mediu creativ, prin intermediul workshopurilor din cadrul scolii de vara AIESEC University. Evenimentul, aflat la a 4 a editie, va reuni deopotriva reprezentati ai companiilor de top din mediul de afaceri bucurestean si tineri dornici sa inteleaga mai bine mecanismele care pun in miscare marile companii.

AIESEC University va avea loc intre 25 septembrie si 4 octombrie in Bucuresti si se va desfasura sub sloganul “Care tu esti tu?”. Prin intermediul workshopurilor, al discutiilor libere si al activitatilor practice, trainerii le vor raspunde tinerilor la intrebari referitoare la responsabilitatea sociala, comunicare, finante, resurse umane, vanzari si negociere. Prin interactiunea cu profesionisti din aceste domenii, tinerii se pot conecta interactiv si realist la tendintele actuale ale mediului economic.

“Proiectul isi doreste sa ofere studentilor pasionati de resurse umane, finante, vanzari si negociere, comunicare sau responsabilitate sociala un cadru de interactiune cu companii importante din piata pentru a completa informatiile dobandite in facultate, a capata o viziune corporativa asupra domeniului de interes, dar mai mult decat atat, ne propunem sa cream un cadru in care studentii sa cunoasca persoane de varsta lor, pasionate de aceleasi lucruri, sa cream un cadru de inovatie si discutii pe teme diverse.” declara Elena Filip, Vicepresedinte External Relations AIESEC Bucuresti.

Primele trei zile ale evenimentului (25-27 septembrie) sunt dedicate Seminarului de Responsabilitate Sociala. In cadrul acestuia, tinerii vor dezbate probleme sociale actuale si modalitati de a realiza o schimbare durabila in societate, alaturi de companii ca Petrom si AFEER.

Intervalul 28-30 septembrie va fi dedicat discutiilor creative despre comunicare si al celor pragmatice despre finante. Grafitti BBDO, Brandstalk sau Leo Burnett vor fi cei care vor deschide tinerilor portile creatiei publicitare in cadrul Scolii de Comunicare, iar Scoala de Finante va aduce prin intermediul BRD si TPA Horvath o perspectiva actuala asupra tendintelor economiei si a fenomenelor care ii influenteaza direct pe tineri.

2-4 octombrie vor fi zilele dedicate Scolii de resurse umane si celei de vanzari si negociere. Agrana si TrainArt vor fi cei care le vor vorbi tinerilor despre valorificarea resurselor umane, iar Cora si InBev despre strategii de vanzare si tehnici de negociere.
Mai multe detalii despre AIESEC University pot fi gasite si pe site-ul evenimentului , http://university.aiesec.ro/ . Tinerii dornici sa participe la scolile organizate pot aplica pe acelasi site.

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC este cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, reunind 40000 de membrii din 110 tari si teritorii. AIESEC reprezinta o platforma dedicata descoperirii si explorarii potentialului de lideri al tinerilor in vederea transformarii acestora in agentii de schimbare ai lumii de maine. In Bucuresti, AIESEC activeaza de 19 ani, timp in care a desfasurat o serie de proiecte dedicate tinerilor si dezvoltarii acestora.

Andreea Mihalcea
PR Manager
0748 386 982
AIESEC Bucuresti

andreea.mihalcea04@gmail.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/aiesec-university-provocarea-inceputului-de-toamna