Ce a însemnat Sustainability Week? 5 zile, 4 teme, 15 companii acum mai aproape de studenţi

BUCURESTI - 15 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Pentru a încheia evenimentul Sustainability Week în care s-au dezbătut mai multe faţete ale sustenabilităţii în societatea din prezent, ultima zi a fost dedicată antreprenoriatului sugerând că fiecare tânăr poate face o schimbare într-un fel sau altul.

Discuţiile au fost purtate de Elmec, Synovate şi Xerox în cadrul prezentărilor şi workshop-urilor care au completat imaginea conturată în cele 5 zile ale evenimentului de companii precum: Oracle, TMF, ING, Hostway, ABN Amro, Danone, InBev, Interamerican, Allianz, Impact şi Deloitte.

Întrebaţi dacă evenimentul a fost relevant şi dacă în viitor ar mai participa, studenţii şi-au exprimat opiniile:

„Din orice eveniment de acest gen avem ceva de învăţat, deoarece stimulează gândirea şi permite interacţionarea cu marile companii din România' Avasilencei Amerie Francine, Relaţii Economice Internaţionale, anul I

„Ai posibilitatea de a participa la discuţii la care nu ai avea acces în mod obişnuit, decât dacă te-ai putea integra într-un anume context, de exemplu dacă ai fi deja angajat ' Antip Petronela, Comunicare şi Relaţii Publice anul II

„Este un mod bun de a realiza ce companie ni se potriveşte cel mai bine. Este o oportunitate de a găsi răspuns la o parte din întrebările noastre', Constantinescu Oana Monica Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori, anul II

La final AIESEC Bucureşti doreşte să le transmită tuturor studenţilor că fie prin simpla participare la un eveniment de acest gen, fie citind despre ceea ce se petrece în jurul lor, fie discutând cu un profesor într-o pauză să continue să caute noi căi de a-şi lărgi orizonturile şi a se dezvolta.

Totodată organizatorii doresc să le mulţumeaască partenerilor şi tuturor participanţilor pentru prezenţă şi implicare, deoarece o dată cu Sustainability Week s-a scurtat distanţa dintre o companie şi un student, iar subiectele dezbătute au deschis noi canale de comunicare între mediul studenţesc şi cel business.

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC este cea mai mare organizatie internationala de tineri, prezenta in 100 de tari si teritorii, cu peste 23.000 de membrii si 60 de ani de existenta.Scopul AIESEC este dezvoltarea liderilor care sa aiba mai tarziu impactul necesar in societate. In Bucuresti AIESEC are o experienta de 17 ani in proiecte dedicate studentilor si stagii internationale de practica.

Alexandra Dinu
PR Manager
0726385492
alexandra_dinu@aiesec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/ce-a-insemnat-sustainability-week-5-zile-4-teme-15-companii-acum-mai-aproape-de-studenti