S-a incheiat cea de-a patra editie a proiectului AIESEC University

BUCURESTI - 6 octombrie 2010

Comunicat tip General in Social

AIESEC Bucuresti, parte a celei mai mari organizatii internationale conduse de tineri, a desfasurat intre 20 si 29 octombrie 2010 proiectul AIESEC University. Prin intermediul celor cinci domenii abordate in cadrul evenimentului, organizatorii au facilitat interactiunea studentilor cu oameni cu cariere de succes din companiile romanesti.

S-a incheiat cea de-a patra editie a proiectului AIESEC University

Cea de-a patra editie a proiectului a inceput pe 20 septembrie cu track-ul de Finante si cu cel de Resurse Umane. Companii de renume precum LeitnerLeitner, ContExpert si Rantrop & Straton, au sustinut track-ul de Finante in cadrul caruia participantii au discutat liber despre planuri si idei de afaceri, despre oportunitati antreprenoriale si despre ce inseamna a fi antreprenor. O alta tema supusa dezabaterilor a fost posibilitatea de finantare pentru organizatii, iar profesionalismul LeitnerLeitner si-a spus cuvantul printr-una din cele mai apreciate sesiuni avand ca tema subiectul tax due diligence.
Participanii la track-ul de Resurse Umane s-au bucurat de viziunea unor importante companii de pe piata romaneasca. Achieve Global si Catalyst au inceput prima zi de traininguri intr-o maniera interactiva. BRD a impartasit participantilor informatii relevante despre procesele de HR derulate in cadrul companiei si despre managementul performantei. In ultima zi, PIZZA Hut le-a prezentat studentilor modul in care poti construi o cariera de succes in cadrul unei multinationale.
Track-urile de Comunicare si Tehnologie au inceput la data de 24 septembrie. Tinerii interesati de aceste domenii s-au bucurat de speakeri cu o bogata experienta care si-au impartasit cunostinetele si au reusit sa le ofere participantilor informatii valoroase si de actualitate.
Conferinta de comunicare a fost deschisa intr-o maniera relaxata si interactiva de catre Bogdan Naumovici care le-a vorbit tinerilor despre competitia agentiilor de publicitate si despre relatia agentie-client. Reprezentatele Memo Plus, Ionela Nicolau si Carmen Constantinescu, au discutat despre inceputurile lor in domeniul marketingului precum si despre modul in care se realizeaza o strategie de comunicare in cadrul companiei. In ultima zi, compania Action Global Communication, a discutat deschis tema relatiilor publice iar Manafu a incheiat conferinta de comunicare prin prezentarea conceptului de social media.
Silviu Hotaran, cel care a pus bazele Microsoft Romania, a deschis conferinta de tehnologie printr-o sesiune pe teme precum software si soft skills. Radu Georgescu le-a prezentat participantilor oportunitatile de antreprenoriat in IT&C iar Vali Haicu a sustinut un training pe tema vanzarilor in domeniul tehnologiei.
Scoala de Responsabilitate Sociala a reprezentat ultimul track al proiectului AIESEC University. Incepand cu data de 27 septembrie studentii au trecut prin training-uri interactive si joculete cu scopul de a ilustra rolul si importanta responsabilitaii sociale corporative.
Prima zi a fost moderata de Stefan Palarie impreuna cu Teia Gavrilescu. Acestia au realizat o serie de sesiuni motivationale, concentrate pe atitudinea pe care tinerii trebuie sa o aiba fata de conceptul de CSR.
Cea de-a doua zi a fost destinata studiilor de caz. Dragos Tuta de la Petrom a prezentat conceptul proiectului Tara lui Andrei iar Mugurel Margarit-Enescu, de la Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, le-a vorbit participantilor despre modul in care fundatiile trateaza responsabilitatea sociala si despre cum se realizeaza o strangerea de fonduri.
Mihaela Alionte de la RBS, a vorbit despre Responsabilitate financiara. Sesiunea sustinuta de aceasta a fost inedita din punctul de vedere al temei, precum si a modului de abordare.
Pentru a ilustra necesitatea unei responsabilitati financiare a fost realizat un studiu de caz prin programul MoneySense de la RBS.
Ultima zi a Scolii de Responsabilitate Sociala a fost destinata activitatilor practice. Aceasta a inceput printr-o excursie la Ateliere fara Frontiere, unde participantii au avut ocazia sa intre in discutie cu Raluca Gheorlan, directorul ONG-ului, si au putut sa observe un proiect social de o mare anvergura. In continuare s-a desfasurat sesiunea Ralucai Fischer de la Green Revolution care a prezentat modul de realizare a unui proiect de CSR.
Proiectul s-a bucurat de sprijinul unor parteneri de calitate care au investit alaturi de noi pentru a adauga calitate proiectului. Multumim pe aceasta cale celor care ne-au oferit spatiul necesare realizarii celor cinci track-uri: Orange Concept Store, MNAC, Casa Universitarilor, Sala Dalles si Sala Art Expo.
„Evenimentul a depasit asteptarile pe care le aveam. Am castigat enorm din experienta fiecarui speaker si simt ca am invatat multe lucruri tinand cont de perioada scurta a proiectului.”
„ Mi-a placut faptul ca evenimentul s-a desfasurat intr-un cadru prietenos si informal. Speakerii si-au prezentat ideile intr-o maniera intractiva, fiecare din noi avand sansa sa puna intrabari si sa primeasca raspunsurile potrivite.”

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC reprezinta cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezenta in peste 107 tari si teritorii si avand o istorie de 62 de ani in dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor. Organizatia ofera tinerilor o experienta de dezvoltare inedita bazata pe 7700 de oportunitati de leadership, 5500 de posibilitati de exchange, 470 de conferinte anuale, platforme virtuale si activitati de invatare in cadrul unui mediu international. Prezenta AIESEC in Romania s-a facut remarcata timp de 21 ani, extinzandu-se intr-un numar de 13 orase.



Cioti Bianca
Relatii Publice
bianca.cioti@aiesec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/s-a-incheiat-cea-de-a-patra-editie-a-proiectului-aiesec-university