Soluția de loializare Infomatic este nominalizată la două categorii în cadrul evenimentului The Loyalty Awards - London 2012
Iasi - 16 mai 2012
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Retail
Programul de loializare Cromatic implementat în Centrul Comercial Felicia, Iași a fost nominalizat la două categorii: Best card based program și Best Best Loyalty Programme of the Year Retail – Non food.
Nominalizare INFOMATIC
Alin Miu - Managing Director Aquavita
The Loyalty Awards
este primul eveniment din Europa și Orientul Mijlociu dedicat în totalitate recunoașterii excelenței în domeniul programelor de fidelitate. La cele 22 de categorii au fost înregistrate peste 120 de înscrieri, din întreaga regiune inclusiv țări precum Anglia, Germania, Olanda, Republica Cehă, Ungaria, Grecia, Polonia, România, Turcia sau Emiratele Arabe Unite. Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 12 Iunie 2012 la Grosvenor House Hotel, Park Lane London.
Infomatic este o soluție de loializare dedicată clienților din domeniul retail. Ea reunește sub egida unui singur card campanii de comunicare, reduceri din partea locatarilor sau alte beneficii pentru clienții finali, fiind în totalitate integrat cu strategia de marketing a mall-ului/ centrului comercial.
Soluția are la bază trei componente: (a) Cardul de loialitate – elementul cheie al programului, (b) InfoKiosk – o infrastructură multimedia interactivă creată pentru a oferi clienților posibilitatea de a-și manageria conturile de puncte și (c) Platforma online - un domeniu web de verificare a soldului de puncte. Până în prezent, programul Infomatic a fost implementat în Centrul Comercial Felicia, Iași și Centrul Comercial Jupiter City, Pitești.
Programul de loializare Cromatic al Centrului Comercial Felicia a fost lansat în Martie 2011. El oferă clienților o experiență de cumpărături interactivă, în paralel cu o eficientizare a eforturilor de marketing a centrului comercial.
Peste 50 de branduri vor fi luate în considerare pentru premiere, printre care: REWE, Sainsbury și Tesco (Comerț cu alimente), Orange, T-Mobile şi Vodafone (Telecomunicații), British Airways, Hilton, Intercontinental Group şi SAS (Călătorie) şi Barclaycard, Commerzbank, Rusian Standard Bank ş M & S Money (Servicii financiare).
Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite pe: www.loyaltyawards.com. Rezumatul înscris în competiție poate fi vizualizat aici: http://infomatic.ro/summary.pdf iar întreg studiul de caz complet aici: http://infomatic.ro/entrystatement.pdf
O descriere generală a soluției Infomatic este disponibilă în cadrul site-ului: http://www.infomatic.ro/