ANUNT DE PRESĂ proiect „Investiţie în resurse umane, mai multe şanse la ocupare - INVEST“ ID 130448

BUCURESTI - 14 decembrie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Cursuri

Austromed Holding SRL, în parteneriat cu bit education & consulting România SRL şi expertul transnaţional bit management Beratung GmbH, a implementat proiectul „Investiţie în resurse umane, mai multe şanse la ocupare - INVEST“, ID130448.

Fondul Social EuropeanInvesteşte în oameni!

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013

Cererea de propuneri de proiecte POSDRU nr. 125

Axa prioritară 5 „Promovarea măsurilor active de ocupare”

Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare”

Titlul proiectului: “Investiţie în resurse umane, mai multe şanse la ocupare - INVEST” ID 130448

Contract: POSDRU/125/5.1/S/130448

Beneficiar: Austromed Holding srl

ANUNT DE PRESĂ

 

„Investiţie în resurse umane, mai multe şanse la ocupare - INVEST

ID 130448

 

 

 

Austromed Holding SRL, în parteneriat cu bit education & consulting România SRL şi expertul transnaţional bit management Beratung GmbH, a implementat proiectul „Investiţie în resurse umane, mai multe şanse la ocupare - INVEST“, ID130448.

Valoare totală a proiectului a fost de 13.299.444,15 lei, fiind o aplicaţie a strategiei Uniunii Europene de integrare profesională şi îmbunătăţire durabilă a nivelului de trai al persoanelor defavorizate şi se desfăşoară în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, cu finanţare din Fondul Social European.

In cadrul acestui proiect au fost realizate cursuri de calificare în profesii cu importanță socială deosebită, aflate în expansiune în România şi cu mare căutare în ţări dezvoltate ale Uniunii Europene:, ”îngrijitoare bătrâni la domiciliu”, îngrijitoare bolnavi la domiciliu”, “ingrijitoare copii la domiciliu”, „baby sitter” și barman”.

Cursurile de calificare au fost completate cu cele de competenţe informatice”, destinate dezvoltării abilităților de lucru cu computerul și cele de competenţe antreprenoriale, indispensabile înfiinţării şi conducerii propriei afaceri.

Programul "Acţiuni de Consultanţă şi Asistenţă în vederea Dezvoltării Antreprenoriatului" (prescurtat "ACADA"), implementat în cadrul proiectului, are rolul de a susţine participanţii, aparţinând grupului ţintă al proiectului, în aprofundarea principiilor şi mecanismelor de funcţionare a unei afaceri, precum şi de a-i învăţa să îşi înfiinţeze o firmă.

În urma unui concurs, cele mai bune planuri de afaceri vor fi premiate, în cadrul unei gale, şi selectate pentru realizare. Premiile în bani şi diplomele de excelenţă vor fi înmânate de personalităţi din domeniul economic.

In vederea realizarii obiectivului, proiectul a dezvoltat „Programul de extindere şi consolidare a competenţelor şi abilităţilor şi însuşirea de bune practici europene” (ECBPE), un program complementar de training pentru absolvenţii cursurilor "îngrijire bătrâni la domiciliu", pentru a extinde competenţele şi abilităţile persoanelor care nu au un loc de muncă şi care fac parte din grupul ţintă al proiectului. Un număr de 32 participanţi vor avea posibilitatea să îşi imbunătăţească dexteritatea, folosind trusa de practică în “Centrul permanent de antrenament şi implementare a bunelor practici europene”, pe care parteneriatul de proiect l-a materializat la un centrul social din regiunea ţintă.

Implementarea proiectului s-a realizat pe parcursul a 20 de luni si jumatate și a avut ca obiectiv general creșterea mobilității și capacității pentru 590 de persoane inactive sau șomeri pe termen lung, cu domiciliul în regiunile Bucureşti-Ilfov și Sud Muntenia (din județele Teleorman, Dâmbovița și Prahova).

In urma implemetarii acestui proiect sunt persoane care isi vor deschide si administra propria afacere si persoane pregatite pentru profesa in tara sau chiar in Uniunea Europeana.

In acesta perioada se desfasoara ultimele activitati din cadrul proiectului. In urma evaluarilor intermediare, rezulta ca indicatorii proiectului vor fi atinsi, contribuind la consolidarea sustenabilitatii.

 

Date de contact pentru informaţii suplimentare:

Alexandru Lăpușan, manager de proiect

Austromed Holding SRL

Tel: 0732 33 88 77

e-mail: 130448-manager@austromed.ro

Despre ASIS Mapamond

Asumandu-si valorile europene de calitate si responsabilitate a serviciilor oferite, Austromed Holding reprezinta un stil nou de afaceri, bazat pe raspundere si parteneriat.

De peste 20 ani patronajul Austromed concepe si implementeaza metode de management, in special in domeniul asistentei medicale in UE, performanta sa de referinta fiind modernizarea managementului celui mai complex spital universitar din Europa, “AKH-Universitätskliniken Wien”.

Austromed si-a castigat increderea unor parteneri cu renume in domeniul privat si public, precum si increderea elitei medicale din Viena, de care, acum, beneficiaza si societatile subsidiare Austromed .

Inca din 2004, Austromed Holding desfasoara activitati de consultanta si management in domeniul proiectelor de sanatate. Societatea Austromed Holding este autorizata sa desfasoara activitati de formare profesionala, proiectare in domeniul managementului medical. Austromed Holding organizeaza si coordoneaza stiintific si operativ sesiuni de instruire in domeniile managementului medical, ingrijirilor la domiciliu, sistemelor IT medicale si implementarea de proceduri standardizate conform normelor ISO.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asis-mapamond/anunt-de-presa-proiect-investitie-in-resurse-umane-mai-multe-sanse-la-ocupare-invest-id-130448