Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time

BUCURESTI - 2 octombrie 2014

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Media / Publicitate, Logistica/Transport

Live site

Peste 250 de invitaţi au participat la evenimentul aniversar “Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time”, care a avut loc marţi, 30 septembrie 2014, la Centrul Tehnic Titu. Printre cei prezenţi s-au numărat Călin Popescu Tăriceanu, preşedintele Senatului României, Mircea Drăghici, consilierul onorific al Premierului României, Ion Georgescu, primarul oraşului Mioveni, Tudor Pendiuc, primarul oraşului Piteşti, senatoarea Ecaterina Andronescu, jurnalişti, autorităţi centrale şi locale, reprezentanţi din mediul de business şi universitar, parteneri, furnizori, dealeri, foşti şi actuali angajaţi Dacia. Altfel spus, cei care au scris ştirile despre Renault şi Dacia, le-au urmărit sau le-au generat au sărbătorit cei 15 ani de la succesul privatizării şi au retrăit parcursul companiei cu cea mai mare cifră de afaceri din ţară.


Warning: Illegal string offset 'html' in /var/www/html/comunicate/tmp/templates_c/5cace39557f6621ec4af4fbcc1eeba6d00118cff.file.index.html.php on line 341

Warning: Illegal string offset 'html' in /var/www/html/comunicate/tmp/templates_c/5cace39557f6621ec4af4fbcc1eeba6d00118cff.file.index.html.php on line 343
F
Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time

Evenimentul s-a desfăşurat sub forma unui jurnal TV, prezentat de Lucian Mândruţă şi Magda Vasiliu. În cadrul acestuia s-au menţionat punctele de maximă audienţă din momentul în care Renault a transformat Dacia, maşina apropiată de sufletul fiecărui român, într-un brand internaţional, până în prezent.

Jurnalul a avut şi invitaţi speciali în platou, care au contribuit la evoluţia companiei în cei 15 ani: Christian Estève şi Constantin Stroe, în calitate de foşti directori generali Dacia şi actori principali ai privatizării, Călin Popescu Tăriceanu, președintele Senatului României, Mircea Drăghici, în poziţia de emisar al actualului prim-ministru al României şi Nicolas Maure, preşedintele-director general al Dacia, care a vorbit despre planurile companiei.

După o mică pauză în care au putut fi urmărite sporturi publicitare ale producătorului auto, cea de-a doua parte a evenimentului a constat într-un concert susţinut de artiştii din cadrul proiectului « Tinere Talente » al Fundaţiei Principesa Margareta a României, proiect sponsorizat de anul acesta de Dacia. De asemenea, invitaţii au putut vedea expuse, în timpul evenimentului, câteva dintre lucrările realizate de tinerii artişti plastici care fac parte din acelaşi program.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul agenţiei Pastel Age, care a propus conceptul “Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time”.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/automobile-dacia/renault-si-dacia-de-15-ani-in-prime-time