TARG ROMANIAFABRIC/FASHIONDAYS, 23-24 MARTIE 2007

BUCURESTI - 27 martie 2007

Comunicat tip General in Industrie

ROMANIAFABRIC/FASHIONDAYS - TARG INTERNATIONAL DE MATERIALE TEXTILE, MODA, ACCESORII SI SERVICII PENTRU INDUSTRIA DE CONFECTII

BACKGROUND

Conceptul ROMANIAFABRICDAYS este simplu şi clar. România, tara cu cea mai mare industrie de confecţii din Europa, nu a avut înainte de ROMANIAFABRICDAYS un eveniment de achiziţii şi de informare 'BUSINESS TO BUSINESS'. Toate târgurile existente pentru materiale textile, accesorii şi servicii pentru industria de confecţii erau în realitate expoziţii “Business to Consumer”, o activitate de retail. În cadrul acelor expoziţii companiile en-gros efectuau vânzări către cumpărătorul final, care era în căutarea unui chilipir.

Principalele grupe de vizitatori ţintă pentru ROMANIAFABRICDAYS sunt:
•Companii de confecţii din România şi Sud Estul Europei, având propriile linii de produse/colecţii pentru export
•Filiale de achiziţii ale unor companii internaţionale aflate în România şi Sud Estul Europei precum: Hennes & Mauritz, Zara, S-Oliver, Marks & Spencer, Karstadt Quelle, etc.
•Companii din domeniul modei în contextul creşterii rapide a pieţei interne şi regionale
•Agenţi, vânzători en-gros, distribuitori de ţesături, accesorii şi servicii
•Presa şi experţii din industrie

Organizatorul târgului ROMANIAFABRICDAYS este compania AVANZ Management Consulting S.R.L.:

- Lider în consultanţă pentru afaceri şi comerţ în domeniul confecţiilor, pielăriei şi încălţămintei din România, care activează pe piaţa românească încă din 1992.
-Important organizator de târguri şi evenimente internaţionale în România şi Bulgaria, în principal în sectorul confecţiilor şi ţesăturilor
-Unul dintre obiectivele companiei este introducerea pe piaţa românească a furnizorilor de confecţii, materiale textile, fire şi accesorii
-Implementarea, realizarea şi supervizarea activităţilor de producţie şi vânzări în România

Date tehnice referitoare la Industria de confecţii din România şi Sud Estul Europei:

• Europa de sud est se clasează pe locul 2 în lume ca exportatoare de confecţii din ţesături către UE cu o cotă de piaţă de 12% (China nr. 1 cu 34%, Turcia nr. 3 cu 10,5%)
• România se află pe locul 3 ca exportatoare de confecţii din ţesături către UE cu o cotă de piaţă de 9% (China nr.1 cu 34%, Turcia nr.2 cu 10,5%, Tunisia nr.4 cu 6%, India nr.5 cu 5,5%) (Sursa: EUROSTAT 05-2006)
• Industria de confecţii nr 1 în Europa (în ceea ce priveşte producţia)
• Exportatorul de confecţii nr 1 către UE din Europa de est
• Importatorul nr. 1 de accesorii pentru ţesături şi confecţii în Europa de est
• Peste 5000 de companii producatoare de confecţii: 3500 în România, 1500 în Bulgaria şi 300 în Republica Moldova
• Peste 3800 de companii exportatoare de confecţii
• Peste 500 de companii producătoare de confecţii care fac vânzări pe piaţa locală şi regională
• Peste 80 de agenţi de achiziţii pentru companii mari de retail şi case de modă
• Peste 8% rata de creştere în vânzările retail locale
(Sursa: EUROSTAT 05-2006, RO Ministerul Industriilor 2006, AVANZ)


Potenţialul pentru piaţa din Sud Estul Europei

România şi Bulgaria, ambele pieţe cheie pentru ROMANIAFABRICDAYS, au aderat la Uniunea Europeană la 1 ianuarie 2007. Acest aspect a generat creştere şi dezvoltare de piaţa. Aderarea la UE creşte potenţialul pentru ţările nemembre UE, din moment ce taxele de import pentru România şi Bulgaria vor fi reduse şi armonizate cu standardele UE.
În prezent, de exemplu, importatorii de ţesături din ţări nemembre UE precum India, China, Pakistan, şi altele au taxe de import de 18,5-24% care vor scadea la 6-8,5%. Acest aspect va da un imbold importurilor din ţări exportatoare cu restricţii precum India, Pakistan, Indonezia, China, etc.

Informaţii despre ediţia 23-24 Martie 2007 ROMANIAFABRICDAYS

Vizitatori: 1.660 din sector


Ce fel de produse căutaţi? (mai multe variante de răspuns)
88% Ţesături (imprimate, în tendinţă), 76% Nasturi, 74% Căptuşeli, 68% Ţesături (woven), 70% Etichete, 65% Altele, 72% Fermoare, 40% Tricotaje, 20% Fire

Opinia vizitatorilor:
A atins ROMANIAFABRICDAYS nivelul aşteptărilor dvs.?
18% Excelent, 38% Foarte bine, 32% Bine, 9%Nu prea bine, 3% Deloc

Expozanţi: 220 companii

Calitatea vizitatorilor: 5% Excelentă, 51% Profesionişti, 30% Bună, 12% Nu foarte bună, 2% Nesatisfăcătoare.
Părerile expozanţilor: A atins ROMANIAFABRICDAYS nivelul aşteptărilor dvs.? 7% Excelent, 8% Foarte bine, 63% Bine, 12% Nu foarte bine, 10% Deloc
(Sursa: AVANZ MC – martie 2007)

Sunteţi mulţumit(ă) de gradul de aprovizionare al pieţei din România cu ţesături?(Sursa: Studiu de fezabilitate, AVANZ MC 2006)
1 – Excelent 2%
2 – Foarte bine 6%
3 – Bine 17%
4 – Nu prea bine 41%
5 – Nesatisfăcător 34%


Estimări pentru ediţia octombrie 2007

•1790 vizitatori în special din România şi alte ţări member UE.
•260 expozanţi din peste 22 de ţări.
•îmbinare excelentă între târgurile ROMANIAFABRICDAYS şi ROMANIAFASHIONDAYS, primul târg de confecţii şi modă din România 100% Business To Business.


TARGUL ROMANIAFASHIONDAYS - 23 -24 MARTIE 2007 - prima editie in Romania, cea de-a treia editie organizata de AVANZ Management Consulting

Suprafata totala a targului ROMANIAFASHIONDAYS a fost de 1170 metri patrati; expozitia s-a desfasurat in sala Ion Bratianu din Centrul International de Conferinte al Palatului Parlamentului din Bucuresti.

Dintre expozantii cu standuri mentionam: Formen's, Caremil, Eurocollant, Roxy Style, Avantgarde, Carol Fashion, Fisher, Iacob Prod, Mini Maxi (Bulgaria).
Revista 'Vitrina' ( Modern Media Group) a fost partenerul media al acestui eveniment.

Cateva nume de companii vizitatoare: Gerry Webber, Eugen Klein, Nelmar (Iasi), Nichi (Iasi), Leonard (Timisoara), Sorste, Katex, Casa de Moda Nubia Uno (Craiova), International Conf - Bucuresti, Klarmann (Sibiu), Vol Moda, Tina R, Hennes & Mauritz, S. Oliver.

Potrivit parerii participantilor, expozitia a fost un succes, in pofida conditiilor meteo total nefavorabile din prima zi a targului, vineri 23 martie.

Persoanele care nu au putut ajunge la targ din diverse motive si doresc catalogul cu datele expozantilor, il pot achizitiona de la noi.

Catalogul ROMANIAFABRICDAYS - 35 RON, catalogul ROMANIAFASHIONDAYS - 15 RON.

Urmatoarea editie a targului ROMANIAFABRIC/FASHIONDAYS se va desfasura in aceeasi locatie, in perioada 4-6 OCTOMBRIE 2007.

Va asteptam cu drag!

Elena Raducu
Project Manager

Despre EAS PROD SRL

Organizator- AVANZ Management Consulting
Elena Raducu
Project Manager
tel: 021 317 79 83; fax: 021 317 79 80; mobil: 0723 590 128
elena.raducu@avanz.ro
elena.raducu@avanz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/avanz-fairs-events/targ-romaniafabricfashiondays-23-24-martie-2007