Românii preferă abordarea faţă în faţă atunci când cumpără servicii şi produse financiare

BUCURESTI - 10 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Românii preferă abordarea directă atunci când intenţionează să cumpere produse sau servicii financiare, a relevat un studiu al companiei Aviva.

Românii preferă abordarea faţă în faţă atunci când cumpără servicii şi produse financiare

Românii preferă abordarea directă atunci când intenţionează să cumpere produse sau servicii financiare, a relevat un studiu al companiei Aviva.

Astfel, România ocupă locul al treilea într-un top al ţărilor care preferă întâlnirea directă cu un consultant financiar, 90% dintre respondenti exprimându-şi această preferinţă. Pe locul 1 se află locuitorii din Sri Lanka, iar pe ultimul loc îi găsim pe olandezi.

“Rezultatele cercetărilor de piaţă pe care le-am realizat, ne-au confirmat faptul că atunci când iau o decizie de cumpărare, pentru români criteriile de bază sunt siguranţa şi încrederea. Cred că Aviva este una dintre puţinele mărci din domeniul financiar care îndeplineşte aceste criterii. Suntem mândri că putem afirma faptul că avem o echipă de vânzări de peste 33.000 de oameni, foarte bine instruită şi una dintre cele mai bune echipe de investiţi din ţară”. a afirmat Shah Rouf CEO Aviva Grup România.

Scopul principal al acestei cercetări de piaţă, efectuate în decursul anului trecut în peste 20 de ţări de pe patru continente, a fost determinarea atitudinii respondenţilor faţă de economisirea pe termen lung. Aviva şi-a propus să vină în întâmpinarea dorinţelor clienţilor săi, prin îmbunătăţirea constantă a ofertei de produse şi servicii financiare, iar rezultatele furnizate de acest studiu servesc foarte bine acest scop.

Acelaşi studiu de piaţă ne relevă faptul că românii preferă companiile de asigurări atunci când se gândesc să adere la un fond privat de pensii.


Note pentru editori:

Niciun rezultat din studiul Aviva nu poate fi reprodus fără a cita sursa: Aviva Asigurări de Viaţă

Sondajul Consumer Attitudes to Savings a fost întreprins la comanda Aviva plc de compania GFK Romania cu sprijinul Henley Centre Headlight Vision în 2004 în 11 ţări, în 2005 în 16 ţări şi în 21 ţări în 2006. 2006 a fost primul an în care România a fost inclusă în studiu. Celelalte 20 de ţări au fost: Hong Kong, Spania, Taiwan, China, Republica Cehă, Ungaria, India, Lituania, Polonia, Rusia, Turcia, Marea Britanie, Irlanda, Australia, SUA, Singapore, Italia, Olanda, Franţa şi Germania

Despre Aviva Asigurari de Viata SA

Despre Grupul Aviva

Aviva este cel mai vechi grup de asigurări din lume şi cel mai mare din Marea Britanie, cu o istorie datând
din 1696. Astăzi, Aviva are 59.000 angajaţi şi 40 milioane de clienţi în 27 de ţări din întreaga lume.
Aviva este unul dintre liderii în servicii financiare din Europa. Aviva are venituri din prime de asigurare şi investiţii de 61 miliarde euro şi fonduri în administrare de peste 535 miliarde euro.

Aviva Grup România
Aviva Group România include trei companii: Aviva Asigurări de Viaţă, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat, Certinvest (achiziţionată pe 13 septembrie 2007).
Aviva şi-a început activitatea de asigurări de viaţă în România în 2000 având în prezent agenţii şi centre de dezvoltare în 22 orase si un portofoliu de peste 430.000 de clienţi.

În 26 iulie 2007, Aviva a primit aprobarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private pentru a înfiinţa o societate de administrare a pensiilor private (Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat SA), iar în 25 august autorizaţia de administrare a fondului său de pensii obligatorii - Pensia Viva. În prezent Aviva este unul din principalii jucătorii din cadrul campaniei de strângere de adeziuni pentru Pilonul II.

Certinvest
Certinvest are în prezent în administrare 24 milioane euro în 4 fonduri mutuale, fiecare dintre ele orientat
către alt tip de investiţii: Intercapital - fond de acţiuni, Capital Plus, fond echilibrat, Orizont- fond de venituri
fixe (obligaţiuni) şi Tezaur, fond pentru piaţa de capital. Certinvest administrează de asemenea şi conturi de investiţii individuale pentru persoane cu venituri ridicate.

Pentru informaţii suplimentare persoana de contact este: Giliola Ignat – Marketing Manager / Advertising & PR; telefon: 203.83.73:
giliola.ignat@aviva.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aviva-asigurari-de-viata-sa/romanii-prefera-abordarea-fata-in-fata-atunci-cand-cumpara-servicii-si-produse-financiare