O spectaculoasă reconfigurare vizibilă în primăvara anului 2008 - Băneasa Shopping City creşte pentru tine

BUCURESTI - 31 iulie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Localizat în partea de nord a capitalei, parte din Proiectul Băneasa, el însuşi cel mai mare proiect de dezvoltare urbană mixtă din România şi aflat în cea mai dinamică zonă de retail din Bucureşti în apropierea primului magazin IKEA din ţară şi a celor mai prestigioase unităţi de comerţ, precum: Bricostore, Carrefour, Metro, Mobexpert, Băneasa Shopping City poate fi considerat un exemplu pentru dezvoltarea mall-urilor din România. Atent la necesităţile clienţilor şi ale comercianţilor, urmărind ultimele tendinţe de comerţ internaţional, managementul Băneasa Shopping City a dezvoltat şi mai mult proiectul iniţial, prin reconfigurarea intrării principale pentru a încorpora un department store şi prin dublarea suprafeţei destinate zonei de distracţie, de la 15.000 mp la 30.000 mp.

O spectaculoasă reconfigurare vizibilă în primăvara anului 2008 - Băneasa Shopping City creşte pentru tine

“Demarând acest proiect, am urmărit crearea celui mai bun centru comercial construit vreodată în România stabilind astfel noi standarde în domeniul comercial: un mix de chiriaşi, arhitectură, spaţii de petrecere a timpului liber, servicii, toate la cel mai înalt grad de performanţă. Pentru aceasta, muncim foarte mult în fiecare zi asigurându-ne că, de la prima caramidă şi până la ultimul detaliu, totul este tratat cu cea mai mare atenţie. Din prima zi, proiectul a evoluat continuu astfel că şi dorinţa noastră de a-l face mai bun a crescut în acelaşi sens. Nu am avut altă opţiune, decât aceea de a lărgi clădirea de două ori. Am refăcut intrarea principală a centrului comercial şi am dublat mărimea suprafeţei centrului de distracţii. Astfel suprafaţa totală închiriabilă a crescut cu 30%. Bugetul destinat construcţiei a crescut, în paralel, şi apreciem ca acesta va depăşi 150 milioane Euro până la inaugurarea proiectului. Astăzi, suntem bucuroşi să spunem că Băneasa Shopping City este închiriat în totalitate, iar cele mai multe magazine prezente aici sunt branduri noi pe piaţa românească. Dorim să ne ţinem promisiunea făcută, să construim cel mai spectaculos mall din România şi de aceea, datorită reconfigurării proiectului nostru am decis să reprogramăm marea deschidere a Băneasa Shopping City pentru primăvara anului 2008. Mai mult spaţiu înseamnă de fapt mai multă modă, mai multe opţiuni culinare şi mai multă distracţie. Mai multe alternative pentru viitorii noştri vizitatori!” a declarat Dl. Ali Ergun Ergen, Administrator şi Retail Development Manager al Băneasa Developments.

Băneasa Shopping City oferă vizitatorilor peste 85.000 mp de cumpărături în cele 220 de magazine de modă, restaurante, unităţi de distracţie şi servicii, cu un grad înalt de deservire. Pentru prima dată în România, managementul Băneasa Shopping City dezvoltă un food-court construit pe trei niveluri cu o vedere panoramică asupra zonei de distracţie şi construieşte cel mai mare centru de distracţie din ţară. În curând, toate acestea vor forma o zonă unică de cumpărături şi distracţie pentru Bucureşti şi zonele limitrofe.

# # #

Băneasa Shopping City face parte din Zona Comercială Băneasa, care la rândul său reprezintă un concept nou pe piaţa românească de retail aducând laolaltă cele mai moderne şi practice concepte de comerţ.
#Prima fază a parcului de retail este deschisă publicului şi cuprinde: CARREFOUR, unul dintre cele mai mari hypermarket-uri din ţară, galeria comercială FEERIA cu peste 77 de magazine individuale, METRO, cel mai dezvoltat concept “cash & carry” din România, BRICOSTORE, cel mai de succes magazin de bricolaj şi MOBEXPERT, comerciantul si producătorul de mobilă nr. 1 din tara. De asemenea, în martie anul acesta a fost deschis în Zona Comercială Băneasa primul magazin IKEA din România.
# A doua fază a parcului de retail, va fi finalizată la începutul anului 2008 şi cuprinde MOTOR CITY, showroom auto şi centrul comercial BĂNEASA SHOPPING CITY, piesa de rezistenţă a parcului de retail; acesta va fi urmat de centrul de distracţie, petrecere a timpului liber şi cinema pentru întreaga familie cu peste 30.000 mp ce va fi deschis publicului în toamna anului 2008.

Zona Comercială Băneasa va acoperi o suprafaţă de peste 450.000 mp, reprezentând cea mai variată alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber şi distracţie, toate acestea formând o zonă unică de cumpărături şi distracţie pentru Bucureşti şi zonele limitrofe.

Despre Baneasa Developments

Zona Comercială Băneasa este una dintre cele trei părţi integrate ale Proiectului Băneasa, el însuşi cel mai mare proiect de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Investiţia totală a proiectului depăşeşte suma de 1.8 miliarde de Euro şi acoperă o suprafaţă de 221 de hectare. Pe lângă zona comercială ce se intinde pe o suprafaţă de 450.000 mp, Proiectul Băneasa va oferi aproximativ 5.000 de unităţi locative şi un parc de afaceri modern, încorporând 160.000 mp de spaţii de birouri de tip A şi A+.
Loredana Croicia
Retail Communication and Promotion Manager
Băneasa Developments
T/F:+40 (21) 305.71.95/+40 (21) 310.60.34


loredana.croicia@baneasa.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/baneasa-developments/o-spectaculoasa-reconfigurare-vizibila-in-primavara-anului-2008-baneasa-shopping-city-creste-pentru-tine