Premieră naţională la Băneasa Shopping City - Renumite mărci internaţionale – pentru prima dată în România

BUCURESTI - 14 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Deschiderea centrului comercial Băneasa Shopping City din această toamnă coincide cu o premieră naţională: intrarea pentru prima dată pe piaţa comercială românească a unor firme internaţionale de renume ce îşi desfăşoară activitatea în marile capitale europene.

Ca o premieră pentru România, mărci internaţionale de succes precum: Peek & Cloppenburg şi cunoscutele mărci aparţinând Inditex Group ca, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, ZARA Home, Oysho vor deschide primele magazine în centrul comercial Băneasa Shopping City o dată cu inaugurarea sa, la sfârşitul acestui an. Acestora li se va alătura şi bine cunoscutul magazin ZARA ce va fi dezvoltat pe 2 niveluri.
Peek & Cloppenburg este una dintre mărcile poziţionate ca lider în domeniul modei din Germania, ce va deschide în Băneasa Shopping City un magazin tip “department store” în care vor fi prezentate colecţiile a peste 200 de mărci internaţionale, pe o suprafaţă de peste 4.200 mp devenind astfel, spre bucuria bucureştenilor şi nu numai, cel mai mare magazin de modă din România. Cunoscut pe piaţa internaţională sub denumirea de “P&C”, “O casă de brand-uri”, prestigioasa marcă germană are o istorie de 106 ani, cu 65 de magazine deschise în Germania şi peste 15 magazine în alte ţări europene.
Tot cu această ocazie, Inditex Group, ce a intrat pe piaţa românească în anul 2004 prin Azadea Group o dată cu deschiderea magazinului Sunglass Hut, lider internaţional în comercializarea de ochelari de soare, îşi va extinde lanţul de magazine din România deschizând noi magazine în Băneasa Shopping City. Inditex Group este binecunoscut românilor prin intermediul mărcilor ZARA şi Pull and Bear. În cadrul Băneasa Shopping City, compania va deschide pentru prima dată pe piaţa românească o parte din renumitele sale mărci pe care le deţine în portofoliu, precum: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho şi ZARA Home. Azadea Group, unul dintre cele mai importante grupuri de retail din Orientul Mijlociu şi din ţările membre ale Consiliului Cooperării din Golf (GCC), deţinând un portofoliu de peste 30 de mărci operaţionale în 152 de magazine strategic localizate în regiunea menţionată, va lansa în Băneasa Shopping City mărci noi, precum: Jules (îmbrăcăminte bărbaţi), Cool Cat (modă pentru tineret) şi Piazza Italia (un concept destinat întregii familii). Azadea Group împreună cu Inditex Group vor reprezenta cel mai mare retailer din Băneasa Shopping City. Ambele grupuri vor opera un număr de 16 magazine, incluzând cea mai mare parte a mix-ului de produse actual. Acest lucru înseamnă mai mult de 6.000 mp de spaţii comerciale din totalul suprafeţei închiriabile a Băneasa Shopping City.
'Suntem bucuroşi că am reuşit să ne ţinem promisiunile făcute anul trecut când am lansat centrul comercial Băneasa Shopping City şi să confirmăm acum, că după eforturi deosebite, aproape jumătate din suprafaţa închiriabilă a centrului nostru comercial este reprezentată de mărci multinaţionale noi pe piaţa românească, alegând să îşi deschidă primul lor magazin din România în Băneasa Shopping City. Prezenţa noastră la MAPIC, cel mai important festival comercial la nivel european şi munca în echipă, fac posibilă dezvoltarea celui mai aşteptat mall din România, Băneasa Shopping City. Şi acesta este doar începutul! Pregătim cetăţenilor bucureşteni numeroase surprize în domeniul modei, experienţelor culinare şi distracţiei!.” a declarat Ali Ergun Ergen – Retail Development Manager / Băneasa Developments.
Băneasa Developments, compania care dezvoltă centrul comercial Băneasa Shopping City anunţă că procesul de închiriere este în acest moment aproape finalizat.
Toate aceste mărci internaţionale se vor găsi în cele peste 220 de magazine ale centrului comercial. Alături de cel mai mare centru de distracţii din România, suprafaţa totală închiriabila a Băneasa Shopping City atinge 65.000 mp, centrul comercial devenind astfel cea mai mare şi cea mai variată alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber, o destinaţie unică de cumpărături şi distracţie pentru Bucureşti şi zonele limitrofe.

Despre Baneasa Developments

Băneasa Shopping City face parte din Zona Comercială Băneasa, care este la randul său una dintre cele trei părţi integrate ale Proiectului Băneasa, el insuşi cel mai mare proiect de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Investiţia totală a proiectului depăşeşte suma de 1.2 miliarde de Euro şi acoperă o suprafaţă de 221 de hectare. Pe langă zona comercială ce se intinde pe o suprafaţă de 450.000 mp, Proiectul Băneasa va oferi peste 3.000 de unităţi locative şi un parc de afaceri cu spaţii de birouri de tip A şi A+, având o suprafaţă de 160.000 mp.


Loredana Croicia
Retail Communication and Promotion Manager

loredana.croicia@baneasa.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/baneasa-developments/premiera-nationala-la-baneasa-shopping-city-renumite-marci-internationale-pentru-prima-data-in-romania