Evolutia unei afaceri de SUCCES

BUCURESTI - 11 martie 2008

Comunicat tip General in Constructii

Targul National Imobiliar (TNI) a reusit de fiecare data sa reprezinte cu succes trendul pietei de profil din Romania si nu numai. Evenimentul gazduit in primele sale editii de World Trade Plaza a reusit sa se dezvolte si sa adune intr-un singur loc agentii imobiliare , constructori , developeri si finantisti .Care a fost formula acestei prime reusite ?

Evolutia unei afaceri de SUCCES

Targul National Imobiliar (TNI) a reusit de fiecare data sa reprezinte cu succes trendul pietei de profil din Romania si nu numai. Evenimentul gazduit in primele sale editii de World Trade Plaza a reusit sa se dezvolte si sa adune intr-un singur loc agentii imobiliare , constructori , developeri si finantisti .Care a fost formula acestei prime reusite ?

40 de firme expozante + 15.000 de vizitatori + interes crescut din partea acestei industrii

Acestea au fost elementele ce au conturat prima etapa din dezvoltarea Targului National Imobiliar (TNI) .
Al doilea stadiu al maturizarii acestui proiect a fost reprezentat de schimbarea locatiei , ce s-a dovedit a fi neincapatoare pentru toata oferta imobiliara . Pornind astfel de la o suprafata de 1.000 de mp in WTCB s-a ajuns la 2.000 de mp de spatiu expozitional prin mutarea locatiei in Palatul Parlamentului . Succesul poate fi punctat astfel:

80 de firme expozante + 17.000 de vizitatori + 50 de parteneri media +semnarea
a sute de precontracte in timpul expozitiei

Cea de-a Va editie TNI , ce va veni odata cu primavara acestui an, marcheaza din nou un pas important si anume: „cucerirea” a 4.000 de mp in Palatul Parlamentului , cresterea perioadei de mediatizare a evenimentului pana la 6 luni si intensificarea acestui proces prin utilizarea de mai multe canale media conventionale , dar si neconventionale . Se anunta deja:

peste 130 de firme expozante , 60 de parteneri media , iar vizitatorii
au plecat deja sa prinda loc la intrare !

Cum este posibila aceasta evolutie spectaculoasa ?

Simplu ,prin pastrarea expozantilor si adaugarea de fiecare data de firme noi .Realizand servicii de calitate , clientii sunt multumiti . Acestia de la o editie la alta a targului inchiriaza din ce in ce mai mult spatiu si astfel crestem impreuna !
Pe langa clienti ,pentru TNI sunt foarte importanti si vizitatorii , publicul larg pentru care aceasta expozitie se realizeaza .TNI se adreseaza unui public variat , studenti in cautare de garsoniere de inchiriat ,familii ce isi cauta o locuinta si persoane interesate de ansambluri rezidentiale, investitori privati sau institutionali . Analizand cu atentie acest public , realizam ca exista trei tipologii de vizitori:
 „pozitivisti” - ce-si doresc foarte mult o locuinta , au posibilitati materiale si astfel fac absolut tot ce le sta in putinta pentru a si-o gasi ;
 „neutri” –si-ar dori o locuinta, nu sunt siguri daca si-o pot permite , se intereseaza de acest aspect doar cand au timp liber si dispozitia necesara;
 „negativisti”- nu sunt interesati sa-si achizitioneze o locuinta, oricum considera ca in nici un context nu si-ar putea permite o asemenea investitie
Pentru fiecare categorie de public avem o solutie . „Pozitivistilor” le facilitam procesul de cautare prin adunarea intr-un singur loc a intregii oferte imobiliare , celor „neutri” le aratam care sunt pasii pe care trebuie sa-i faca pentru a-si permite o locuinta si mai ales cum sa ajunga la bani, iar celor „negativisti” le dovedim ca acum, oricine isi poate cumpara casa mult visata si chiar daca nu, merita sa viziteze Casa Poporului.

Despre BDOBC Business Center

Ii ajutam pe vizitatori sa simta pulsul pietei imobiliare pentru ca apoi sa reuseasca sa ia cea mai buna decizie , in functie de necesitatile si posibilitatile lor, mai ales ca marea majoritate a expozantilor ofera premii si discounturi in cele 4 zile de targ .


BDOBC Business Center SRL
Tel: 021/310.64.67
Fax: 021/310.64.68
www.bdobc.ro
office@bdobc.ro
info@targimobiliar.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bdobc-business-center/evolutia-unei-afaceri-de-succes