BDR Associates


Descrierea companiei BDR Associates

Despre Superbrands
Organizaţia Superbrands este forul internaţional independent în domeniul brandingului, care operează în peste 82 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de 15 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate şi prin publicarea volumelor Superbrands, specializate pe categorii. Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia dezvoltă programe consacrate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Primele două programe derulate până acum, Consumer Superbrands 2006 şi, respectiv, Business Superbrands în 2007, au oferit peste 100 de modele de succes atins prin branding şi comunicare.
Organizaţia Internaţională Superbrands a fost fondată în 1995 în Marea Britanie şi are filiale în 82 ţări ale lumii. În prezent, Organizaţia lucrează cu peste 2400 branduri din diverse sectoare de activitate din întreaga lume. Statutul de Superbrand a devenit un punct de referinţă pentru succesul unui brand, iar organizaţia este recunoscută mondial ca o autoritate independentă în branding.

Despre BDR Associates:
Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este asociatul exclusiv al companiei Hill & Knowlton în România. Fondată în 1995, BDR Associates oferă asistenţă profesionistă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru mai bine de 400 de clienţi, dintre care 100 sunt importante companii naţionale sau multinaţionale, instiţutii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova. Lista de clienţi a BDR Associates include nume prestigioase ca Radisson SAS, Camera de Comerţ Britanică-Română, Monsanto, Pirelli, Procter&Gamble, Teraplast, Geox. BDR este prima agenţie românească de profil care şi-a deschis o reprezentanţă în străinatate, în Republica Moldova, în anul 2002. De asemenea, BDR este prima agenţie autohtonă de PR care a câştigat, în 2006, premiul de înaltă reputaţie Sabre for Best Practice in Central-Eastern Europe. În 2003, BDR Associates a semnat un contract de parteneriat cu Hill & Knowlton, alăturându-se astfel reţelei internaţionale a grupului WPP. BDR Associates este partenerul desemnat de către Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România şi pentru publicarea cărţilor Superbrands. Compania a dezvoltat, de asemenea, proiecte de comunicare şi pe alte pieţe ca Serbia sau Azerbaidjan. BDR a asistat recent Oficiul Naţional de Turism din Croaţia în vederea promovării în România a valorilor sale de patrimoniu.

Despre Nielsen:
Compania Nielsen este lider mondial în cercetările de marketing, măsurarea audienţei şi furnizarea de produse şi servicii media. Prin faptul că oferă o asociere unică de informaţii de marketing, instrumente analitice de ultimă generaţie şi soluţii integrate de marketing, Nielsen le furnizează clienţilor o imagine completă a pieţii şi a consumatorilor. Brandurile care fac parte din portofoliul Grupului de Companii Nielsen sunt următoarele: ACNielsen, Nielsen Media Research, Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek.

Comunicate BDR Associates (BDR ASSOCIATES COMMUNICATION GROUP S.R.L.):

Vezi toate comunicatele companiei BDR Associates.