Beia Consult International participa la a IV-a editie a Call Center and Customer Care Conference and Expo

BUCURESTI - 16 mai 2008

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner participa pentru al treilea an consecutiv la cel mai mare eveniment din domeniul Contact Center din România, Call Center and Customer Care Conference and Expo – 4th edition, Marriott, 20-22 Mai 2008

Va invitam sa ne vizitati la stand-ul Stand-ul D6, Marriott - in perioada 20 - 22 Mai 2008 si sa participati la prezentarea firmei BEIA: „Intelligent routing of incoming phone calls, e-mails and faxes in your call center”.

Contact Center este o solutie la dispozitia fiecaruia care permite gestionarea apelurilor telefonice, fax-uri si e-mail-uri intr-un mod eficient, direct catre persoana potrivita.

IVR-ul (Interactive Voice Response)Axxium poate fi configurat flexibil pentru a saluta persoanele care va apeleaza, in diferite limbi, le permite sa aleaga intre diferite optiuni ale meniului ( Ex: apasa 1 pentru a fi transferat la departamentul X, tastati 2 pentru a lasa o sesizare de neconformitate etc..), transfera automat apeluri, verifica daca sunteti ocupat si roaga apelantul sa astepte oferindu-i muzica si informatii utile, inregistreaza mesaje vocale pe care vi le poate transmite pe e-mail, trimite fax-uri si construieste aplicatii folosindu-se de baze de date externe. Prin conectarea Axxium la o baza de date puteti procesa comenzi, puteti furniza informatii valoroase clientilor, etc...

Contact center Agentel este o solutie creata pentru a gestiona apelurile primite, faxurile, e-mail-urile si campaniile de marketing prin telefon, sa apelati persoane in mod automat prin campanii de marketing telefonice. Va oferim posibilitatea de a folosi tehnologia de contact center intr-un mod eficient, la costuri competitive. Nu este necesar sa investiti sume mari in echipamente necesare unui numar mare de agenti. Scopul nostru este sa ajutam companiile sa atinga un nivel inalt in de satisfactie al clientilor prin optimizarea modului in care acestia sunt contactati.

Printre avantajele unui contact center enumeram:
- Mesagerie unificata usor de folosit si de configurat
- IVR care poate prelua in acelasi timp un numar nelimitat de clienti simultan (in functie de capacitatea configurata), si se adreseaza oricarei companii ce vrea sa implementeze o solutie profesionala de preluare a apelurilor telefonice.
- Arhitectura flexibila si deschisa pentru a permite integrarea in software-ul CRM si dezvoltarea cu SDK de aplicatii personalizate
- Compatibil cu cele mai frecvente centrale telefonice (peste 150 tipuri de centrale PBX-uri analogice, digitale, hibride si IP cu standard TAPI) si clienti de e-mail
- NOU: Integrare cu TTS (Text To Speech) in limba romana
- Posibilitatea utilizarii aceleiasi platforme hardware pentru aplicatii de audio conferinta si video conferinta (ISDN, IP, analogic).

Pentru mesagerie unificata a fost lansata versiunea 2.0 iXware care include noi facilitati importante atat pentru utilizatori cat si pentru administratori.

Utilizatori:
- Telephony Inbound/Originator Routing; Rutarea mesajelor fax catre destinatarul corect prin recunoastere Caller ID. Aceasta optiune functioneaza cu linii telefonice ISDN si analogice cu CLIP
- Raport de transmitere cu prima pagina preview
- Rotire landscape/portrait
- Optiuni de raportare extinse
- FoIP (Fax over IP) Ready
- Compatibil cu tehnologiile si aplicatiile Microsoft up-to-date: Vista, Outlook 2007, Office 2007, Exchange 2007, SQL 2005
- Integrare Lotus Notes 8.0
- Functionalitate cu tehnologie Xerox EIP: Fax, Adressbook, Shortlist, Last dialed, Duplex faxing, Coverpage, Delivery report prin email, Transmitere de mesaje text SMS de la Xerox MFP, noua interfata prietenoasa de administrare

Administratori:
- Schedule mentenanta; executare job-uri prin script (periodic stop/start)
- Single Console Management iXware
- Log Watch Trigger Event System; Trimite semnale sau executa scripturi cand apar anumite evenimente in fisierul log
- Performante live (in timp real) customizabile; comenzi sql standard sau des utilizate cu alarme, crearea intuitiva de reguli rutare
- Conversii mai rapide intre formate de fisiere
- Noi conversii adaugate: posibilitate multi atasament pentru modulul Scan Flow Store - poate procesa acum mai multe formate de fisiere.
- Ajustari posibile pentru transport Xerox
- Mentenanta directoare personalizate Maintenance for custom folders
- Configurari reguli LDAP

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile isi desfasoara activitatea in domeniile: distributie, vanzari, instalari si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro
www.dect.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-participa-la-a-iv-a-editie-a-call-center-and-customer-care-conference-and-expo