Se aproprie...BIZCAMP, editia a II-a - tabara de business pentru studenti si tineri profesionisti-

BUCURESTI - 29 octombrie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Bucureşti - 11 şi 12 noiembrie 2009, la hotel Howard Johnson, PENTRU PRIMA DATĂ ÎN ROMÂNIA! – un concept inedit , care încearcă să completeze si sa depaseasca modelul clasic al conferinţelor, training-urilor sau targurilor de joburi, bazandu-se pe comunicare bilaterală – un proiect de Marketing pentru HR – BizCampus organizează a doua ediţie a evenimentului BizCamp –– tabără de business pentru studenţi şi tineri profesionişti -

Se aproprie...BIZCAMP, editia a II-a - tabara de business pentru studenti si tineri profesionisti-

Prin acest proiect, echipa BizCampus urmăreşte trecerea din mediul online in mediul real, campusul transformându-se în tabără de business, pentru a răspunde nevoii studenţilor si tinerilor profesionişti de a acumula cunoştinţe din domeniul muncii intr-o companie de top, de a observa clar impactul brandului personal la angajare si de a înţelege exact mecanismul de manageriere, şansa de a le pune in practica.

Evenimentul se va desfasura pe parcursul a 2 zile, pe 11 si 12 noiembrie, intre orele 9.30 - 18.00. Pe durata acestora, cei prezenti au ocazia sa participe la dezbaterile sustinute de membrii din diferite companii, impartasindu-le din experienta si activitatea lor. Inscrierea se va face prin site-ul www.bizcamp.ro, site pe care veti gasi multe alte informatii despre proiect!

Programul evenimentului va fi o imbinare eleganta intre conferinte, seminarii si workshopuri cu teme prestabilite, sustinute de catre specialisti din companii de top, precum: P&G, Microsoft, BCR, Coca-Cola Hellenic, Porche, Danone si multe altele, alaturi de alte nume sonore din mediul Business din Romania, printre care: Bobby Voicu(blogger), Sorin Tudor(pr365.ro), depasindu-se sfera obisnuitelor training-uri sau targuri de job-uri.

Astfel, programul va oferi studentilor atat o perspectiva profesionala prin temele ample care vor fi puse la bataie, printre care: “Adding a professional dimension to your personal identity”, “You are the brand!”, “Talent = Vision+ Creativity?”,“Provocare mentală şi oportunitatea de a te angaja”, “Managing the change”, “Talent attracting companies”, “Communicating your personal brand is less about Marketing and more about living the Brand”, cat si o imagine de ansamblu asupra viitorul lor pe plan profesional si posibilitatea de a-si dezvolta abilitatile de comunicare si gandirea strategica.

Impreuna cu partenerii media(ejobs.ro, 9AM.ro, Wall-Street.ro, Ziare.ro, Corporate News, EVZ.ro, port.ro, pr365, prwave.ro, regielive.ro, metropotam.ro, bosromania.ro, aser.ro, vipromania.ro, advicestudents.ro, jaromania.org, cariereonline.ro, geaconsulting.ro)si sponsorii(P&G, Danone, Porsche Romania, Coca-Cola HBC Romania, WIPRO, Rentrop&Straton, BCR, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovatiei),BizCampus considera ca prin proiectul BizCamp, editia a II-a si prin temele ce vor fi abordate, studentii se vor familiariza cu ceea ce inseamna: viitor lor profesional, cariera, construirea brandului personal, succesul primei editii a acestui eveniment si interesul manifestat de studenti intarind ideea ca proiectul merita dus mai departe, sub aceeasi forma – conferinte, workshopuri si seminarii.

Despre BizCampus

BizCampus reprezinta un instrument perfect integrat de Marketing si HR si detine o platforma de comunicare bazata pe trei canale:
•Eveniment BizCamp,
•Ghidul BizCampus de Cariera pentru Studenti,
•www.bizcampus.ro - portal de business adresat segmentului tanar al populatiei.


Maria Nistor

mobile: (+4) 0766649934
e-mail: maria.nistor@bizcampus.ro
marketing@bizcampus.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bizcampus/se-aproprie-bizcamp-editia-a-ii-a-tabara-de-business-pentru-studenti-si-tineri-profesionisti-